Hovorí sa, že v čase krízy by sa značky nemali uchyľovať len k výkonnostným kampaniam, ktoré, samozrejme, vykazujú lepšie ROI, ale, naopak, posilňovať aj branding. Môže si takéto balansovanie medzi brandovým a performance marketingom dovoliť aj relatívne mladá značka?
Mám pocit, že my na Slovensku pôsobíme od začiatku len v čase krízy. Začali sme prakticky päť mesiacov pred prvou vlnou covidu, a to len v Bratislave. Keďže naša služba nebola dostupná v celej krajine, logicky sme sa tak v minulosti viac zameriavali na performance marketing.
V prvých dvoch-troch rokoch pôsobenia Woltu na slovenskom trhu tvorila brandová komunikácia skutočne len pár percent celkových výdavkov. Spontánnu znalosť Woltu pritom podporovala služba samotná, teda fakt, že ste našich kuriérov s brandom na chrbte mohli stretnúť na každom kroku.
Zostáva vám 92% na dočítanie.