StoryEditor

Šéfka marketingu TAURIS: Zákazník musí pochopiť, že za málo peňazí už nedostane veľa muziky

08.05.2023, 00:00
  • Potravinári žijú náročné obdobie. Aj tento segment ekonomiky výrazne ovplyvňujú zvyšujúce sa ceny surovín, energií, tlak na rast platov.
  • Mnohí riešia to, či ich zákazníci zvládnu vyššie ceny alebo budú musieť šetriť na kvalite. 
  • Spoločnosť TAURIS v uplynulých mesiacoch urobila množstvo zmien – v portfóliu aj svojej marketingovej komunikácii.
  • O tých najzásadnejších sme hovorili s riaditeľkou marketingu TAURIS Group Ivetou Štefánovou.
  •  

Na regáloch s mäsovými výrobkami je obrovská konkurencia. Čo robíte pre to, aby ste sa dostali do pozornosti zákazníka?

V jadre marketingu sa sústreďujeme hlavne na to, že výrobky TAURIS patria medzi najkvalitnejšie na slovenskom trhu, a naša dlhoročná stratégia na kvalite nešetriť patrí medzi zásadné zvlášť v náročnejších časoch. Podľa prieskumu trhu realizovaného agentúrou 2muse koncom roku 2022 sa značka TAURIS teší vysokej poznateľnosti a vďaka pozitívnej skúsenosti aj veľkej obľúbenosti medzi konzumentmi balených mäsových výrobkov.

Takmer 9 z 10 slovenských zákazníkov pozná značku, pričom spontánne si ju vybaví takmer polovica zákazníkov balených mäsových výrobkov. Tento fakt je veľmi dôležitý, keďže trh s mäsovými výrobkami vykazuje známky komoditného trhu a samotná známosť sa javí ako jeden z najdôležitejších faktorov pre výber značky.

Ako tlak na ceny mení konkurenčný pozicioning značiek?

Značky museli reagovať rýchlo a flexibilne a odkryli svoju strategickú DNA. Ukázalo sa, kto chce byť kvantitatívny a cenovo lacnejší a kto stojí za kvalitou aj za cenu menších objemov. To bol kľúčový moment, keď sme sa rozhodli, že sa musíme na trhu výraznejšie kvalitatívne odlíšiť. Pretože nie je Nitran ako Nitran a nie sú párky ako párky, aj keď sa to tak bez zábran prezentuje. Preto sme pristúpili k veľkému rebrandingu.

Zmenou prešlo naše logo, čo sa prejavilo hlavne na obaloch výrobkov, kde sa býk a logo stalo dominantným a nenapodobiteľným prvkom. Všetky zmeny, ktoré sme v uplynulých mesiacoch urobili, boli založené na sofistikovaných dátach. Rozhodli sme sa, že kvalitná značka potrebuje rovnako kvalitné spolupráce, preto sme z...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-18 08:21:29 - Feat.: - Title: Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention 02 - Modified: 2024-04-12 10:38:05 - Feat.: - Title: E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie? 03 - Modified: 2024-03-06 12:53:12 - Feat.: - Title: Ako má chutiť šunka, saláma, párky? TAURIS raz a navždy vyriešil spotrebiteľskú dilemu 04 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 05 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 22:02