Nová kampaň PSS ponúka sporenie s atraktívnym úrokovým bonusom.
StoryEditor

PSS spustila novú kampaň na podporu sporenia

05.05.2023, 11:10
Autor:
redred

Prvá stavebná sporiteľňa predstavuje v spolupráci s agentúrou Istropolitana Ogilvy novú kampaň sporenia s atraktívnym benefitom. 

K produktu mojeSPORENIE teraz ponúka úrokový bonus. Vďaka nemu všetci, ktorí sa rozhodili začať si sporiť, získajú v tomto roku úrokovú sadzbu až 4 % p. a. Úrokový bonus bude klientovi pripísaný na sporiaci účet po 6 rokoch.

Prvá stavebná sporiteľňa podporí novinku aj mediálnou kampaňou. V televíznom spote účinkuje maskot PSS, animovaný lišiak vystupujúci v úlohe experta na financovanie bývania. Vizualita spotu je už tradične reprezentovaná výraznými farebnými plochami, vďaka ktorým je kampaň okamžite odlíšiteľná v reklamnom bloku.

Pretože ide o jasne uchopiteľný a ihneď odčítateľný benefit, rozhodli sme sa staviť na komunikačnú priamočiarosť a údernosť. Vo vizuálnej rovine sme rozpoznateľní overenou kombináciou výraznej farebnosti a použitia postavy lišiaka ako fluent device. To, čo pribudlo, je zaujímavo štylizované modré prasiatko, ktoré náš lišiak drží v ruke. To automaticky vyvoláva asociáciu, že ide o sporenie, respektíve o produkt súvisiaci so sporením.

Priamočiarosť a jednoduchosť komunikácie má za úlohu prispieť k rýchlemu odčítaniu značky, pričom samotná atraktívnosť produktového benefitu by do PSS mala pritiahnuť všetkých, ktorí si chcú výhodne sporiť,“ hovorí Radoslav Mahút, riaditeľ úseku marketingu PSS, Prvej stavebnej sporiteľne.

Stavebné sporenie je produkt, ktorý pomáha ľuďom pripraviť sa na budúce výdavky spojené s bývaním. Využívajú ho najmä ľudia, ktorí plánujú kúpu, výstavbu alebo rekonštrukciu či modernizáciu svojho domova.

Téma sporenia je v súčasnosti veľmi aktuálna najmä vzhľadom na situáciu na trhu, kedy ceny úverov prudko vzrástli. Zvýhodnené podmienky sporenia budú motivovať ľudí, ktorí sa chcú na vysoké výdavky spojené s bývaním zodpovedne pripraviť." 

image

Nová kampaň PSS predstavuje sporenie s úrokovým bonusom.

Vizitka kampane:

Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa

Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút

Brand manažér offline: Karin Čechová

Brand manažér online: Barbora Čajková

Agentúra: Istropolitana Ogilvy 

Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský

Creative Director: Vlado Janček, Peter Hrevuš

Art Director: Peter Hrevuš

Copywriter: Vlado Janček

Social Media Manager: Marek Suchitra, Zuzana Frtúsová

Account Director: Petra Lukáčová

Account Manager: Lucia Dešťová

Produkcia: Protos Productions

Režisér: Jonáš Karásek

Postprodukcia: Oficina

Mediálna agentúra: Initiative

01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 02 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer 03 - Modified: 2024-08-09 06:00:00 - Feat.: - Title: Slavomír Svoboda: Chuť nad zdravie 04 - Modified: 2024-06-28 10:48:37 - Feat.: - Title: Tesco pomáha v boji proti menštruačnej chudobe 05 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 20:59