J&T BANKA v novej kampani vyjadruje poctu svojim klientom.
StoryEditor

J&T BANKA odštartovala zelenú kampaň, ktorou vyjadruje poctu svojim klientom

03.05.2023, 15:48
Autor:
redred

Banka v novej kampani rozvíja komunikačný koncept, v ktorého centre stojí klient banky. Tentoraz svoj spoločensky zodpovedný postoj vyjadruje investovaním do zeleného dlhopisu.

J&T BANKA prichádza s reklamnou kampaňou, ktorou pokračuje v komunikačnom koncepte „vyjadrenia pocty klientom banky.“ Tí rokmi vyzreli a svojím zodpovedným prístupom k životu sa stávajú inšpiráciou aj pre iných.

Televízne spoty sú zamerané na tie charakteristiky klientov banky, ktoré vyjadrujú ich spoločenskú zodpovednosť a zrelý prístup k životu.

„Zvyčajne platí, že banky inšpirujú svojich klientov, ako sa správať spoločensky zodpovedne. J&T BANKA naproti tomu svojim klientom vzdáva hold za ich zrelý prístup k životu a spoločnosti. Ich zodpovednosť voči sebe, rodine a majetku prerástla v zodpovednosť voči okoliu a spoločnosti. Na takýchto klientoch sme postavili náš komunikačný koncept, ktorý sa nám darí postupne rozvíjať. Aktuálne už v tretej reklamnej kampani banky,“ hovorí Beáta Hudecová, kreatívna riaditeľka agentúry MW Promotion.

Nová kampaň J&T BANKY

Hlavným hrdinom nového spotu je klient banky, ktorý svojím rozumným investovaním s J&T BANKOU dosahuje nielen atraktívny výnos, ale tentoraz môže investovaním do zeleného dlhopisu KLINGERKA II. prispieť aj k zlepšeniu kvality života ostatných.

Klingerka II. nadväzuje na úspešnú prvú etapu projektu, ktorého zavŕšením bude vznik ucelenej mestskej štvrte v širšom centre Bratislavy. Projekt, budovaný v súlade s princípmi udržateľnosti a s ohľadom na životné prostredie, prináša výhody udržateľného investovania a zodpovedného prístupu ku budúcnosti.

image

Myšlienkou novej kampane J&T BANKY je spoločensky zodpovedný postoj v rámci investovania do zeleného dlhopisu.

Ide o prvú reklamnú kampaň pod taktovkou nového riaditeľa odboru marketingu a komunikácie J&T BANKY Romana Matulíka, ktorý hovorí:

„Spoločnosť ako celok, oblasť investovania nevynímajúc, sa v poslednom období viac a viac zamýšľa nad tým, do akej miery jej aktivity spĺňajú požiadavky ekologickej zodpovednosti a sociálnej ohľaduplnosti. Pomáhať planéte a spoločnosti pritom automaticky neznamená nižšiu výkonnosť pri investovaní. Preto som veľmi rád, že pod značkou J&T BANKA komunikujeme zelenú investíciu – zelený dlhopis KLINGERKA II. Investovaním doň naši klienti získajú nielen atraktívny výnos investície, no zároveň prispejú k zlepšeniu kvality života ostatných.“

Za novým TV spotom J&T BANKY stojí agentúra MW Promotion a produkčná spoločnosť Revers Films. Spot je súčasťou aktuálnej kampane prebiehajúcej v online priestore, printoch a na OOH médiách.

Vizitka kampane:

Creative director: Beata Hudecová

Art director: Michal Klobušický

Copywriter: Beata Hudecová

Strategy director: Martin Marko

Account manager: Mira Čechová

Digital: Patrik Serbin

Režisér: Max Turek

Hudba: Oliver Fillner

Produkcia: Revers – Adam Noška

01 - Modified: 2022-10-06 09:09:43 - Feat.: - Title: Nový spot J&T BANKY: V centre pozornosti je zákazník a more
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 01:25