Značka Rajo Active Protein mala hneď od svojho vzniku silnú marketingovú podporu. V roku 2017 uviedla spoločnosť Rajo TV spot s Matejom „Sajfom“ Cifrom v hlavnej úlohe. Sajfa sa stal ambasádorom značky aj v online komunikácii a spolupráca pokračovala až do roku 2021.
"V roku 2022 sme sa pustili do revitalizácie brandu v podobe redizajnu celého produktového radu a úpravy receptúry proteínových jogurtov. Trendy v dizajnoch aj v samotnom zložení nás priviedli k nevyhnutným zmenám. Fialovú farbu našich produktov sme vymenili za čiernu s dôrazom na čistý a moderný dizajn", vysvetlila základnú zmenu Eva Točková, marketingová manažérka zo spoločnosti Rajo.
Kampaň s využitím TikTok fenoménu
Po prechode do nového dizajnu Rajo od apríla 2023 spúšťa novú marketingovú komunikáciu, ktorá má podporiť novú vizuálnu identitu značky, zvýšiť atraktivitu produktov Rajo Active Protein a rožšíriť cieľovú skupinu.
Tender na novú komunikáciu začiatkom roka 2023 vyhrala reklamná agentúra MARK BBDO s atraktívnym konceptom "...a ideš". Kreatívny riaditeľ MARK BBDO Boyo Dohnal hovorí ako vznikol koncept: "Na TIK-TOKu sme objavili fenomén, v ktorom tiktokeri vytvárali vlastné krátke videjká na chytľavú skladbu mladých slovenských reperov WENa a Porsche Boya. V pauze skladby sa Porsche Boy opýta - ‘tak čo, ešte mám ísť ďalej‘ a hneď si aj odpovie - ‘idem‘ a pokračuje v skladbe.
"Tento moment sa nám fantasticky hodil do komunikácie, pretože v zadaní boli tieto proteínové produkty pozicionované ako spoľahlivý parťák, ktorý ťa podporí, povzbudí. Tak sme si povedali, že to využijeme v komunikácii a vytvorili sme videá s tým istým princípom, iba sme proteínový nápoj vsunuli na správne miesto tak, aby sa produkt stal tým, ktorý ťa povzbudí ísť ďalej."
S chytľavou skladbou a videami zo športového prostredia sa budete stretávať v TV v podobe sponzorských odkazov a v online komunikácii. Svoje vlastné videjká na skladbu vytvoria v rámci spolupráce aj influenceri Simona Kozerawski, Nikola Nika Lehocká a Martin Klinčúch.
Videá pod taktovkou dvojice Roman Chrappa a Martin Miko vznikli tri - ľadový hokej, streetball a rope skipping (skákanie na švihadle). Voice over do spotov nahral samotný interpret skladby Porsche Boy.
Vizitka kampane: ...a ideš!
Klient: Rajo - Eva Točková, Martina Štefančíková, Táňa Hybká, Lukáš Lučenič
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Strategy Planner: Marian Timoracký
Creative Director: Boyo Dohnal
Copywriter: Matúš Švirloch, Zuzana Michalíková
Art Director: Zuzana Moravcová
Account Manager: Kristína Halová
Režisér: Roman Chrappa
Kamera: Martin Miko
Produkcia: Globe Production