StoryEditor

Kaufland má novú hokejovú kampaň: bábovka na tribúne aj hotdogy od robota

14.04.2023, 12:09
Autor:
redred

Spoty z dielne THIS IS LOCCO režíroval Pepe Ehrenberger v produkcii Playground 13.

Hrdinami kampane sú opäť hokejisti Laco Nagy, Miro Lažo a ako cameo sa objaví aj Libor Hudáček. Tentoraz sa však prvýkrát ocitnú v úlohe fanúšikov. A keďže obaja milujú nielen hokej, ale aj dobré jedlo, na tribúne vznikne viacero vtipných situácií.

Humor spotov je vždy založený na niekedy až absurdnom nedorozumení. V jednom spote Nagy číta leták a vyzerá to, akoby komentoval dianie na ľadovej ploche, v druhom zasa príde k nedorozumeniu s predavačom hotdogov a nakoniec príde aj na bábovku v „perfektnej forme“.

„Lažo a Nagy, prirodzene, nie sú herci, takže celý humor sme posunuli do výrazne štylizovanej roviny, kde ich prejav dotvára celkovo absurdný feeling. Išlo nám predovšetkým o zábavu, a preto sme neváhali zapojiť aj robota či dokonca bábovku. A mimochodom, v úlohe robota sa predstaví majster sveta v electric boogie – toho by ste v hokejovej kampani nečakali,“hovorí Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO. „Humor je už v DNA komunikácie Kauflandu a tá hokejová nie je výnimka. Práve naopak, humor nám tu slúži ako výrazný odlišovací prvok od ostatných značiek, ktoré komunikujú svoju podporu hokeju. Kým ostatní s pátosom hovoria o hrdosti, my nechávame Laca Nagya vytiahnuť priamo na tribúne čerstvo upečenú bábovku! Podarilo sa nám tak ‚vykorčuľovať‘ zo zažitého klišé, odlíšiť sa od konkurencie, a veríme, že aj dobre zabaviť ľudí. Nakoniec, o to v hokeji ide predovšetkým,“dodáva Juraj Kováč, creative & strategy director, THIS IS LOCCO.

image

Kaufland má novú kampaň.

„Tešíme sa, že máme v tejto kampani známe trio hokejistov, ktorým to spolu dobre hrá na pľaci a ukazujú, že vedia byť aj nadšenými fanúšikmi, ktorí si v našich spotoch síce nerozumujú, čo všakdotvára humornú stránku celej kampane. Ako predajca potravín sa nebojíme vkladať do hokejových spotov aj spojenie s jedlom, ktoré k hokeju a fandeniu neodmysliteľne patrí,“hovorí Martin Gärtner, vedúci oddelenia marketingu Kaufland Slovensko.

K trom hlavným televíznym spotom vznikli aj tri 10-sekundové sponzoringy. V nich uvidíme opäť Nagya s Lažom komentovať hokej, tentoraz však z pohodlia obývačky. Súčasťou kampane sú aj vizuály od Šymona Klimana, kde Laža a Nagya dopĺňa aj Libor Hudáček.

image

Nová kampaň Kauflandu.

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovensko (Júlia Piterková, Eva Straková, Monika Goneková)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara

Copywriter: Martin Polakovič, Barbora Jančová

Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková

Produkcia: Playground13

Réžia: Pepe Ehrenberger

Fotograf: Šymon Kliman

Producent hudby: L PLUS

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. november 2024 07:05