Post Bellum 
StoryEditor

Buďme hrdí na naších chlapcov. Vyzýva Post Bellum v kampani ku Dňu vojnových veteránov

13.11.2022, 15:23
Autor:
redred

Pre neziskovku dokumentujúcu príbehy totalitných režimov ju tradične pripravila agentúra Free Andy. 

 

„Mnohí ešte ani nemali osemnásť a už ukázali, že vedia potrápiť aj omnoho silnejšiho súpera," komentuje športový prenos (hokejového) zápasu známy hlas moderátora Pavla Gašpara. Je to však zápas iný a nie je reč o hokejistoch. 

„Všimli sme si, že jazyk športových prenosov je nabiitý pátosom a silnými "vojenskými" slovami, a s týmto vedomím ho použili v inom kontexte. Vzniklo tak zaujímavé napätie," približuje zrod idey Adam Jánoš, senior copywriter z Free Andy.  Ako dodáva, súčasné, či minulé úspechy slovenských športovcov nechceli nijako dehonestovať, zámerom bolo iba poukázať na oveľa menšiu pozornosť venovanú hrdinstvám mladých mužov (a žien) v kľúčových chvíľach našich dejín.

„V poslednom období stále viac vidíme, ako je dôležité poznať našu minulosť. Vďaka poučeniu sa z nej môžeme zabrániť, aby sa opäť na Slovensku opakovali hrôzy neslobodných totalitných režimov,” pripomína aktuálnosť témy riaditeľka Post Bellum, Sandra Polovková. 

Zbierka, ktorú Post Bellum organizuje ku Dňu vojnových veteránov sa po období, kedy kvôli pandemii prebiehala v online prostredí, presúva tento opäť aj do ulíc. Umožní tak ľuďom po celom Slovensku kúpou červeného maku podporiť aktivity organizácie.

Réžie spotu, ktorý je fúziou záberov z komentátorského stanovišta a štylizovaných historických záberov z Bielikovho filmu Boj za slobodu (1945) sa majstrovsky ujal Dano Dekan. Pre tandem Free Andy/Post Bellum to nie je zďaleka prvý raz. Súčasťou kampane je okrem spotu aj online inzercia a spolupráca so spriaznenými influencermi. 

VIZITKA KAMPANE

Kampaň: Deň vojnových veteránov 2022

Klient: Post Bellum - Príbehy 20. storočia

Agentúra: Free Andy

Creative Director: Juraj Bartoš

Strategy: Emil Myjavec

Ideamaker/copywriter: Adam Jánoš, Marek Surovec, Eva Petrželová

Art Director: Mariana Mažgútová

Account Director: Anh Doan

Account: Ivana Šramatá, Katarína Arbe

Produkcia: Hitchhiker Films, Michal Gogh, Viktória Cintulová, Ján Bálažik

Réžia: Dano Dekan

Kamera: Martin Chlpík

Strih: Marek Královský

Zvuk: Bajko

Grading: Vojta Štetka

Online postprodukcia: Ekran

 

 

01 - Modified: 2024-08-12 07:30:17 - Feat.: - Title: Známe české pivo sa spojilo so slovenskými vysokoškolákmi z VŠMU 02 - Modified: 2023-12-19 09:30:06 - Feat.: - Title: Novú kampaň ESETu sledujú kanadskí diváci v prime time 03 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať 04 - Modified: 2023-11-15 08:00:00 - Feat.: - Title: Mariana Mažgútová: Každý brand, ktorý je otvorený kreativite sa stáva mojim love brandom 05 - Modified: 2023-10-04 12:31:29 - Feat.: - Title: OOH: Znova jasná dominancia "práce mesiaca september"
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:45