Slovenská sporiteľňa prichádza s contentovým seriálom, ktorý sa snaží vtipnou formou upozorniť na šesť zásadných bezpečnostných obáv a mýtov, ktoré trápia jej klientov. Dokážu vám z mobilu čítačkou ukradnúť peniaze z účtu v hromadnej doprave? Je internet banking bezpečný? Čo je to phishing a ako sa pred ním chrániť? To je len časť otázok, na ktoré klienti často hľadajú odpovede.
„Týmto netradičným pojatím cielime na klientov, ktorých sme štandardnejšími formami informovania o bezpečnosti nepresvedčili a stále majú obavy. Veríme, že postavy stvárnené Mišom Kubovčíkom ich svojim humorom zaujmú, pobavia a zároveň klientom vysvetlia reálne aspekty internetového bankovania,“ hovorí marketing expert Rastislav Benka zo Slovenskej sporiteľne.
Seriál vytvorila agentúra Zaraguza v spolupráci s interným štúdiom/internou produkciou Slovenskej sporiteľne Crossline.
„Najlepší spôsob, ako odľahčiť hoaxy a obavy, je komunikovať ich s humorom, ktorý neuráža. To, že seriál postavíme na Kubovčíkových unikátnych schopnostiach vzdelávať cez rôzne postavy, sme vedeli od začiatku. Výzvou pre nás bolo hovoriť o tom, čo trápi klientov Slovenskej sporiteľne s príjemným humorom, cez postavy, s ktorými sa stotožnia a zároveň si neukrojiť z dôveryhodnosti spomínaných tém,” hovorí copywriter Matej Sekerka zo Zaraguzy.
„Môj obľúbený charakter zo seriálu influence_syn (keby bol dcérka je influncerka) hovorí, že mamky a tatkovia ho majú radi, lebo má na nich dobrý vplyv. Verím, že Mišov humor bude vozidlo, ktoré dopraví všetky dôležité informácie o bezpečnosti na internete až do rady na kapustu. Teda tam, kam by sa obyčajné inštruktážne video nedostalo,“ povedal o projekte kreatívny riaditeľ Ondrej Kořínek.
Michal Kubovčík svojimi tromi postavami pokrýva rôzne typy charakterov - moderného dôchodcu Uja Rela, ktorý začal veriť súčasným technológiám a uľahčilo mu to život, influencera, ktorý využil svoj vplyv a naučil svoju mamu dôverovať plateniu cez mobil, alebo e-SBSkára - patróna internetovej bezpečnosti, ktorý vám vysvetlí, ako sa nenechať odžubať snehulákom z bazoša.
Spolu s contentovým seriálom vznikli aj rôzne posty na sociálne siete, či podstránka o bezpečnosti, kde si seriál Je to sejf? môžete pozrieť celý.
Vizitka kampane:
Klient: Slovenská sporiteľňa
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Creative Director: Ondrej Kořínek
Art Direction: Andrej Nemček
Digital Ideamaker Lead: Martin Rajec
Social Media: Martin Rajec
Copywriter: Matej Sekerka
Graphic Designers: Oliver Boďo
Account Management: Barbora Senčáková, Soňa Kaprálová, Vanda Molnárová
Produkcia a fotoprodukcia: Crossline Studio
Réžia: Ondrej Kořínek, Matej Sekerka
Hrali: Michal Kubovčík