J&T BANKA v aktuálnej kampani ďalej rozvíja svoj nový komunikačný koncept. V jeho centre opäť stojí symbolický zákazník banky a jeho prístup k ochrane životného prostredia.
Pri tvorbe televízneho spotu sa J&T BANKA spolu s reklamnou agentúrou MW Promotion inšpirovala inovatívnou myšlienkou nezávislej medzinárodnej iniciatívy Yachts for Science, ktorá prepája majiteľov súkromných jácht s morskými vedcami.
Tí sa naloďujú na súkromné plavidlá a robia z nich životne dôležité oceánske výskumy. Spolupráca prináša nielen užitočné výsledky, ale aj pocit zmysluplnosti.
Rovnako vedcom ako majiteľom plavidiel. Ich jachty sú súčasťou životne dôležitých vedeckých projektov v globálnej misii, ktorej dlhodobým cieľom je udržiavať oceánske ekosystémy zdravé. Sú na to dva dobré dôvody. Oceány predstavujú najdôležitejší stabilizátor klímy na planéte a zároveň sú najmenej preskúmanou časťou planéty.
Nový televízny spot obrazovo stvárňuje myšlienku využívania súkromných plavidiel na výskum morských ekosystémov. Ide o klasický produktový spot so silným imidžovým aspektom.
Zaujímavý je aj samotný podporovaný produkt, investičný fond J&T ARCH INVESTMENTS. Ponúka unikátnu šancu vlastnícky sa podieľať na budúcnosti skupiny J&T. Jeho zaujímavá výkonnosť (9,39 % ročne od založenia fondu k 30. 6. 2022) môže pre mnohých predstavovať odpoveď na otázky vysokej inflácie, ktorú v blízkej budúcnosti očakávame.
Spot sa natáčal počas letných mesiacov na pobreží Portugalska. Nový komunikačný koncept vyvinula agentúra MW Promotion. Televízny spot produkovala produkčná spoločnosť Revers Films. Spot je súčasťou aktuálnej kampane prebiehajúcej v online priestore, printoch a na OoH médiách.
„Samotnej produktovej kampani na investičný fond J&T ARCH INVESTMENTS predchádzala vysvetľujúca kampaň, ktorá opisovala dôvody spojenia J&T BANKY s medzinárodnou iniciatívou Yachts for Science. A venovala sa aj špecifikám spoločenskej zodpovednosti úspešných ľudí. Lebo tí sa často angažujú tam, kde iní často nemôžu,“ hovorí Beáta Hudecová, kreatívna riaditeľka MW Promotion a autorka celého kreatívneho konceptu.
Vizitka kampane:
Creative director: Beata Hudecová
Art director: Chiara Némethová
Copywriter: Beata Hudecová
Strategy director: Martin Marko
Account manager: Mira Čechová
Digital: Patrik Serbin
Režisér: Maxmilián Turek
DOP: Alexander Šurkala
Hudba: Oliver Fillner
Produkcia: Revers Films – Adam Noška
Postprodukcia: EKRAN