StoryEditor

Pomôžte našej krajine, nabáda v kampani Slovenská sporiteľňa

24.08.2022, 17:45
Autor:
redred
  • K výzve na návrat domov sa pripája podpora inovácií. 
  • Koncept Budúcnosť je vaša zaznamenal úspech už na jar. 
  • Reklamnú kampaň vytvorila agentúra Zaraguza. Režisérsku taktovku držal Laurence Dunmore. 

Slovenská sporiteľňa pokračuje v kreatívnom koncepte Budúcnosť je vaša podnikateľskou kampaňou. V televíznom spote opätovne rozvíja príbeh otca a syna, tentokrát v prostredí inovatívnej rodinnej firmy.

Hlavným posolstvom kampane je podpora inovácií ako dôležitej súčasti úspechu podnikateľov a úspešnej budúcnosti Slovenska.

Súčasťou kampane ja aj komunikácia novinky pre podnikateľov, ktorou je otváranie účtov online či komplexná ponuka financovania pre firmy. Navyše, predstavuje unikátny program zameraný na podporu a financovanie slovenských startupov.

Podnikateľská kampaň je súčasťou konceptu Budúcnosť je vaša, ktorá priniesla do mediálneho priestoru silnú tému odlivu mozgov mladých ľudí.

Za posledných 15 rokov opustilo Slovensko viac ako 300-tisíc prevažne mladých ľudí a mnohí ďalší o tom uvažujú. Najsilnejším dôvodom na ich návrat zo zahraničia je rodina a následne motivácia pomôcť našej krajine. A presne s týmto insightom pracuje nová kampaň Slovenskej sporiteľne.

„Príbehom návratu syna zo zahraničia sme inšpirovali k lepšej budúcnosti na Slovensku už v rámci jarnej vlny kampane. Tá dosiahla vynikajúce komunikačné výsledky – v sledovanom období sa stala spontánne najznámejšou kampaňou na bankovom trhu.

image

Slovenska sporiteľňa Budúcnosť

image

Slovenská sporiteľňa graf

Navyše priniesla zlepšenie kvalitatívnych parametrov modernosti a optimizmu, ktoré sa spájajú s našou značkou. Začiatok kampane sme podporili digitálnym citylightom na Times Square v New Yorku, čím sme na sociálnych sieťach dosiahli vyše 200-tisíc organických impresií a zarezonovala najmä v odborných kruhoch,vraví Peter Holík, vedúci marketingovej komunikácie Slovenskej sporiteľne. 

V najnovšej kampani upriamujú pozornosť na podnikateľov a podnikateľky. „Veľmi nám na nich záleží, pretože ich úspech je jednou z podmienok úspešnej budúcnosti celej našej krajiny. Prinášame preto unikátny program na ich podporu.“

Reklamnú kampaň vytvorila agentúra Zaraguza a režisérsky sa na nej podieľal Laurence Dunmore. Kampaň bude nasadená vo všetkých media typoch s dôrazom najmä na digitál.

Silnú emóciu podporujúcu lokálnosť príbehu opäť dotvára pieseň skupiny Para Našou krajinou. 

 

KREDITY KAMPANE

Klient: Slovenská sporiteľňa

Kreatívna agentúra: Zaraguza

Creative Directors: Ondrej Kořínek, Martin Ondrušek

Strategist: Pavol Minár, Patrícia Reichová

Art Direction: Martin Ondrušek, Andrej Nemček

Social Media: Martin Rajec, Lucia Peterková, Dominika Turcerová

Copywriters: Karin Hornáčková, Matej Sekerka, Ondrej Kořínek

Graphic Designer: Oliver Boďo

Account Management: Marek Kabát, Ivana Fertáľová, Lucia Moravčíková

Produkcia: Bistro Films

Režisér: Laurence Dunmore

Fotograf: Marek Musil

Hudba: Para

Mediálna agentúra: Wavemaker Slovakia

01 - Modified: 2022-08-24 09:00:05 - Feat.: 0 - Title: Telekom: Máme optický internet, ktorý je WOW! 02 - Modified: 2022-08-09 20:21:12 - Feat.: 0 - Title: Júlové Hodnotenie reklám: silné vizuály, vydarený online spot, ale aj diskusia o zdravom regále 03 - Modified: 2022-08-14 12:35:32 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie v apríli: prácou mesiaca sa stala Smartie od 365 banky. Porotu zaujala aj Bejby Blue 2.
01 - Modified: 2024-10-01 08:41:30 - Feat.: - Title: Každý môže zdolať svoj Everest! Slovenská sporiteľňa novou kampaňou povzbudzuje Slovákov 02 - Modified: 2024-09-18 08:21:29 - Feat.: - Title: Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention 03 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby 04 - Modified: 2024-04-12 10:38:05 - Feat.: - Title: E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie? 05 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 21:14