O prijatí nového člena rozhodlo Valné zhromaždenie SAVA zo 4. apríla 2022. Proces prijatia bol ukončený vstupnou kontrolou, ktorá sa uskutočnila 19. júla 2022.
„Robíme dobré a poctivé remeslo – v tomto nastavení a v tejto nálade, ktorú medzi nami šíri zakladateľ našej firmy, fungujeme a profesionálne rastieme od prvého pracovného dňa v NMS. Prieskum trhu a verejnej mienky ponúka možnosť robiť správne a efektívne rozhodnutia a mnohým zaistí pevnú pôdu pod nohami. Predsa len, bez dát sa o kľúčových momentoch môžete len domnievať. Na druhej strane je to veľký záväzok. Preto vieme, že kvalita našich výstupov je priamym odrazom toho, ako sa dodržiavajú štandardy kvality prieskumu a stanovené metodologické postupy,“ povedal Branislav Veleg, vedúci slovenskej pobočky NMS a dodáva: „Členstvo v SAVA je pre nás verejným záväzkom pokračovať v nastavených štandardoch kvality a výzvou pre budovanie povedomia o tom, ako má kvalitný prieskum trhu, marketingový výskum či prieskum verejnej mienky vyzerať. Úprimne nám záleží na budovaní dôvery v prieskumnícke zistenia u každého a každej, ku komu sa naše zistenia dostanú.“
SAVA vznikla v 23. 4. 1999 ako výberové združenie agentúr alebo fyzických osôb zaoberajúcich sa výskumom trhu a verejnej mienky. Oficiálne pristúpila k plneniu ustanovení Medzinárodného kódexu pre marketingový výskum a výskum verejnej mienky, ktorý vydala Medzinárodná obchodná komora a ESOMAR. Členovia SAVA sa písomne zaviazali vo svojej činnosti dodržiavať medzinárodný etický kódex a základné štandardy kvality výskumnej praxe.
Členské agentúry SAVA:
2muse
ACRC
Agentúra AKO
FOCUS, Centrum pre sociálnu a marketingovú analýzu
Go4insight
IPSOS Slovakia
Kantar Slovakia
NMS Market Research Slovakia