Novým klientom 10-dňovej agentúry od TRIADu je developerská spoločnosť IMMOCAP s projektom Istropolis. Päť stážistov zo Slovenska a Ukrajiny má za sebou svoje prvé zadávanie briefu s klientom Immocap. Tomáš Holetz a Uršula Žúži im predstavili najnovší projekt Istropolis.
Stretnutie sa uskutočnilo v Metaverse vo virtuálnom TRIAD dome, v ktorom sa budú aj stážisti z rôznych kútov krajiny stretávať a vymýšľať, ako odkomunikovať budúci projekt Istropolis pre mladých ľudí.
„Premýšľali sme nad tým, ako využiť Metaverse čo najzmysluplnejšie. Páči sa nám, že vďaka Metaverse sa môžu stretnúť ľudia z rôznych krajín a že v ňom môžu vymýšľať kampaň pre produkt, ktorý ešte v reálnom svete neexistuje. A keďže v realite neexistuje, tak sme si ten Istropolis postavili v Metaverse“, hovorí o projekte kreatívny riaditeľ Matúš Hliboký.
Autorkou a virtuálnou stavbárkou Metaverse Istropolisu je grafická dizajnérka z Triadu Andrea Vargová, ktorá na jeho budovaní strávila viac ako 100 hodín.
„Byť prvým slovenským developerom v Metaverse je určite veľká vec a v Immocape z toho máme obrovskú radosť. Rovnako sa tešíme, že účastníci 10-dňovej agentúry sa môžu pohybovať a kreatívne tvoriť priamo v priestoroch, ktoré ešte len pripravujeme. Nový Istropolis bude naozaj skvelý projekt a sme radi, že vďaka tímu z Triadu získal aj takéto digitálne prvenstvo,“ vraví Martin Šramko, CEO Immocap.
Stážistov z 10-dňovej agentúry teraz čakajú dva týždne brainstormingov a tvorby konceptov, ktoré ukončia prezentáciou klientovi, ako inak v Metaverse. Virtuálnu prehliadku Metaverse Istropolisu a TRIADU si bude môcť pozrieť aj verejnosť, a to hneď po ukončení 10-dňovej agentúry.
Pozrite si porovnanie vizualizácie Istropolisu a metaverse: