Coca-Cola vo svojej novej 360 stupňovej kampani využíva hudbu ako ústredný motív. Chce tak prebudiť v ľuďoch emócie a naladiť ich na spoločnú vlnu, uvádza v správe agentúra Seesame, ktorá zastupuje vzťahy s médiami pre značku na Slovensku.
Coca-Cola spustila kampaň v júli a je zameraná na hudbu a zážitky s ňou spojené. Medzi hlavné piliere kampane patria nové televízne spoty a tiež spoty, ktoré komunikujú spotrebiteľskú súťaž pre všetkých. Ambasádori kampane z radov hudobníkov z celého sveta v moodových spotoch predstavujú vlastné originálne poňatie piesne A Kind of Magic od kapely Queen.
Výnimočnosť svojich spotov vidí značka v spojení zahraničných a lokálnych interpretoch. Ide teda o hudobné spoty, ktoré slúžia ako televízne spoty a ktoré nás majú sprevádzať počas leta. V spotoch sa objaví Griff, TRI.BE či Ari Lennox. Na Slovensku a v Českej republike je tohtoročným hlavným ambasádorom obľúbená popová skupina Mirai. Spoty začínajú zobrazení hudobných interpretov na hudobnej scéne a v úvode máte skutočne pocit, že ide o dobre nabitý hudobný klip. Ten sa však odohráva vo vnútri fľašky Coca-Coly, ktorú práve pije študent v študentskej knižnici. Po prvom osviežujúcom dúšku v ňom hudba akoby zostávala.
Vytvorená bola aj globálna hudobná platforma Coke Studio, ktorá dáva šancu mladým talentom rozvinúť ich potenciál a osloviť nové publikum, píše agentúra. Kampaň tiež môžete vidieť aj tejto rozrábke:
V rámci kampane značka Coca-Cola komunikuje aj novú príchuť Coca-Cola Zero Lime. Na vybraných hudobných akciách na Slovensku a v Česku sa fanúšikovia stretnú s Coke zónou, v ktorej budú na nich čakať najrôznejšie hry a súťaže o festivalové ceny, alebo možnosť stretnúť sa s hlavným ambasádorom kampane, kapelou Mirai. „Leto si na festivalovej šnúre zakaždým užívame naplno. Ľudia sa prichádzajú baviť a pozitívna energia, ktorú publikum vytvára, nám neskutočne zlepšuje náladu. Coca-Cola vo svojej novej kampani túto vášeň skvele vystihla a my sme radi, že môžeme byť jej súčasťou,“ hovorí frontman skupiny Mirai Navrátil.
Na hudobné festivaly, ako je napríklad Benátska! Přehrady Fest (Vranov, Seč, Veselí n. Lužnice), Hudba žije Bojnice alebo Hip Hop žije Ostrava sa potom vďaka kampani Coca-Cola pozrie mnoho fanúšikov úplne zadarmo. Vstupenky je možné vyhrať v aplikácii, ktorú je možné ľahko stiahnuť a otvoriť pomocou QR kódu na fľašiach Coca-Cola. Potom už stačí len zadať súťažný kód spod viečka fľaše a zahrať si hru o ceny. Medzi nimi sú vstupenky na koncert Mirai, Samsung reproduktory či Coca-Cola merch.
Komplexná 360-stupňová komunikácia však využíva aj ďalšie digitálne nástroje od online reklamy až po spomínanú súťažnú Coca-Cola aplikáciu. Zahŕňa tiež outdoorovú reklamu a aktiváciu v obchodoch. „Hudba dokáže naozaj veľa a naša nová kampaň je jej oslavou po všetkých stránkach. Venovali sme sa jej pri výbere ambasádorov aj cien do súťaže, bola hlavnou motiváciou pri príprave unikátnej platformy Coke Studio a urobila nám radosť vďaka úplne novej verzii obľúbenej piesne A Kind of Magic. Veľmi nás teší aj spolupráca s kapelou Mirai a aktivácia na lokálnych festivaloch. Verím, že rovnako nadšení budú aj návštevníci festivalov,“ popisuje brand manažérka spoločnosti Coca-Cola Mária Drotárová.