Na tvorbe štúdia sa podieľal aj režisér Richard Raiman či architekt Jaroslav Holota, ktorý spolupracoval pri výrobe viacerých úspešných televíznych projektov.
StoryEditor

Case study: Vlastné televízne štúdio k dispozícii 24/7. Kam až siahajú súčasné inovácie v korporátnej komunikácii?

07.07.2022, 10:20
Autor:
redred

Budovali ho dva roky a stoja za ním ľudia z projektov ako CNN Prima News, Superstar či Inkognito. Nachádza sa v Bratislave, a to na mieste, kde by ste ho pravdepodobne čakali najmenej – v samotnej centrále najväčšej banky Slovenskej sporiteľne.

Snímacia technológia s podporou 4K, digitálny LED horizont či dotykové LCD obrazovky. To je len zopár technických špecifikácií, ktoré definujú unikátnosť tohto miesta spĺňajúceho štandardy pre produkciu profesionálnych audiovizuálnych formátov. Štúdio, z ktorého by mohla regulárne fungovať ktorákoľvek zo slovenských televízií, má k dispozícii aj samostatnú réžiu a strižňu. Svojím charakterom je priestor pomyselne rozdelený na dve časti – spravodajskú sekciu so sedením, ktorá pripomína štúdio televíznych novín, a uvoľnenejšiu časť s posuvnou LED obrazovkou, ktorá sa ponúka na publicistickejšie typy relácií. Celý projekt získal neoficiálny názov „Media room“, pričom vznikol v kooperácii Brand HUB-u Slovenskej sporiteľne a profesionálov z oblasti vysielania a audiovizuálnej techniky. Kľúčovým človekom projektu bol Miroslav Marko – brand content manager Slovenskej sporiteľne, ktorý spolu s tímom Brand HUB predstavil koncept štúdia už v roku 2019.

image

Na tvorbe štúdia sa podieľal aj režisér Richard Raiman či architekt Jaroslav Holota, ktorý spolupracoval pri výrobe viacerých úspešných televíznych projektov.

„Možnosti, ktoré tento unikátny priestor ponúka, sú naozaj široké, a postupne sa ich snažíme aplikovať v rámci výroby. Posúva to úroveň výstupov a budujeme tak kvalitatívne úplne odlišné vysielanie oproti väčšine streamov, ktoré vznikajú v rámci korporátneho prostredia na Slovensku,“ hovorí Miroslav Marko, expert na obsah a eventy Brand HUB banky.

Dynamický media room

Skutočnosť, že komerčná banka má k dispozícii plne vybavené televízne štúdio, je unikátom aj v európskom meradle. Do funkčnosti ho uviedli v decembri 2021 živým vysielaním interného eventu pre takmer 4-tisíc zamestnancov Slovenskej sporiteľne. Od spustenia prevádzky v ňom stihli vyprodukovať už takmer tridsať mediálnych eventov, live streamov a webinárov. Tam sa však ambície banky nekončia a štúdio okrem tvorby vlastného obsahu ponúkajú aj iným partnerom, ktorí tu môžu vytvárať svoj audiovizuálny obsah. Nedávnym míľnikom bolo slávnostné odovzdávanie výročných cien Prokop, keď sa celý živý prenos produkoval práve v spomínanom priestore. Tvorilo sa tu aj špeciálne online vysielanie na pomoc ľuďom na Ukrajine či biznis webináre a konferencie, ktoré boli v reálnom čase vysielané na viacerých platformách.

image

Na tvorbe štúdia sa podieľal aj režisér Richard Raiman či architekt Jaroslav Holota, ktorý spolupracoval pri výrobe viacerých úspešných televíznych projektov.

Media room je možné využiť pri akejkoľvek príležitosti takmer okamžite, jediným limitom tvorby obsahu zostáva len kreativita a čas. Možnosť dynamicky pretransformovať štúdio podľa potreby dramaturgie spolu s produkčným tímom, ktorý je k dispozícii, vytvára pre Slovenskú sporiteľňu obrovskú konkurenčnú výhodu v oblasti korporátnej komunikácie či tvorby audiovizuálneho obsahu nielen pre klientov banky.

V internej komunikácii nám Media room umožnil začať doručovať unikátny digitálny zážitok. Čísla streamov a vysielaní, ktoré máme za prvý polrok sú úžasné. Interné streamy majú v rámci Slovenskej sporiteľne takmer 70-percentnú sledovanosť. Zároveň v štúdiu pracujeme na ďalších projektoch. Som rád, že prinášame inovácie a budúcnosť v komunikácii môžeme zažívať už dnes,“ dodal Štefan Frimmer, šéf korporátnej komunikácie Slovenskej sporiteľne.

01 - Modified: 2024-10-01 08:41:30 - Feat.: - Title: Každý môže zdolať svoj Everest! Slovenská sporiteľňa novou kampaňou povzbudzuje Slovákov 02 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby 03 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 22:20