Hlavnou myšlienkou kampane je radosť so spoločne strávených chvíľ. Kým hlavnou témou prvej fázy kampane sú príjemné zážitky z rodinných grilovaní, v druhej polovici leta sa Coca-Cola zameria na pikniky s priateľmi v prírode. S kampaňou sa ľudia stretnú na internete, v miestach predaja a tiež prostredníctvom influencerov. Pre kampaň zvolila značka tiež spoluprácu s influencerom Expl0ited. Coca-Cola zároveň v aplikácii Coke App ponúkne súťaž s možnosťou vyhrať pomôcky na grilovanie a piknik alebo poukazy od Amazing Places.
„Grilovanie v rodinnom kruhu či poriadny piknik sú v letných slnečných dňoch skvelou príležitosťou, ako zažiť cenné chvíle pohody so svojimi blízkymi. Vynikajúce jedlo spolu s originálnou chuťou nápoja Coca-Cola kúzelné momenty ešte umocnia,“ približuje hlavnú tému letnej kampane Mária Drotárová, Brand manažérka značky Coca-Cola ČR/SR.
Letná kampaň nadväzuje na novú globálnu filozofiu značky Coca-Cola nazvanú Real Magic (Kúzlo byť spolu). Tú Coca-Cola predstavila na konci minulého roka s cieľom zjednocovať ľudí po celom svete v ich každodennom živote.
V rámci kampane Coke & Meal sa na slovenskom trhu uskutoční viacero aktivít – Coca-Cola napríklad pripravila sériu krátkych filmov a aktivácií naprieč digitálnymi kanálmi. Súčasťou letnej kampane sú aj špeciálne stojany, ktoré v miestach predaja navodia atmosféru letnej pohody. Na stránke značky sa ľudia môžu inšpirovať receptami na pokrmy vhodnými na prípravu na grile či piknikové zrazy.