Kaufland sa vo svojej CSR komunikácii venuje rôznym zodpovedným témam. Naposledy to bola zdravá výživa, tentokrát sa značka zamerala na biodiverzitu. Hlavnou postavou kampane je opäť bežný zákazník Milan, ktorého diváci poznajú už z viacerých kampaní Kauflandu. Premiéru má však aj nová postava – ľudia po prvýkrát uvidia jeho mamu.
Heslom kampane od agentúry THIS IS LOCCO je „Ďakujeme, že okolo seba vytvárate kúsok prírody“. Kaufland tak pokračuje vo svojom CSR koncepte, kde namiesto toho, aby hovoril o svojich vlastných zodpovedných aktivitách, chváli zákazníkov za to, čo robia oni. V tomto prípade je to napríklad aj taká drobnosť, ako postavenie hmyzieho hotela na balkóne.
„V Kauflande veríme, že každý z nás môže svojou troškou prispieť k obnove biodiverzity a svojím zodpovednejším konaním zlepšovať svet, v ktorom žijeme. Je to jediný spôsob, ako zabezpečiť ľudské potreby z dlhodobého hľadiska a aj preto chceme na dôležitosť tejto témy pravidelne upozorňovať,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.
„Špeciálnu pozornosť si zaslúži netradičná herečka v spote, lienka. Svoju akciu zvládla dokonale, čo vôbec nebolo jednoduché – napríklad ďalšia alternatíva z castingu, včela, to tak kvalitne zahrať nevedela,“ prezradil Michal Roháček, senior copywriter z THIS IS LOCCO.
Súčasťou kampane je okrem online videa aj kľúčový vizuál či rádio spot.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovensko (Janka Režňáková, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Marek Sivý
Copywriter: Michal Roháček
Account Manager: Diana Hromeková
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Dano Dekan
Fotograf: Peter Chvostek