Už 13. mája sa vo Fínsku začnú Majstrovstvá sveta v hokeji 2022 a Slovensko ožije hokejom. Preto národná lotériová spoločnosť vo svojej reklamnej kampani stavila na známe hokejové tváre, ktoré sa zviditeľnili nielen bronzom na olympijských hrách v Pekingu, ale aj skvelými výsledkami z domácej TIPOS Extraligy a zo zahraničia. Tvárami novej reklamnej kampani národnej lotériovej spoločnosti sa tak stali Juraj Slafkovský, Šimon Nemec a Pavol Regenda.
„Koncept novej kampane, ktorá sa viaže na obdobie počas Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji 2022, sme postavili na úplne jednoduchej myšlienke. Slovensko je hokejová krajina. Naši fantastickí hokejisti hrajú pre svojich fanúšikov a chcú im dokázať svoje kvality. Fanúšikovia, na druhej strane, fandia pre podporu lepších výkonov hokejistov, pretože bez ich podpory by to nešlo. Chceme odprezentovať jednoduchú myšlienku – fanúšikovia prežívajú všetky pocity s hráčmi – či už úspechy, víťazstvá, ale aj prehry. Nehrajú teda len hráči priamo na ľade, hráme my všetci,“ vysvetlila Ivana Košútová, hovorkyňa spoločnosti TIPOS.
Nová kampaň Tiposu začína od 13. mája v televíziách RTVS, TV Markíza, TV JOJ a TA3. Rozhlasový spot bude nasadený na TOP 4 najpočúvanejších slovenských rádiách. Hlasom rozhlasovej kampane sa stal Juraj Slafkovský.