ČSOB
StoryEditor

ČSOB prináša živé vysielanie z neživých miest Slovenska

21.09.2021, 17:02
Autor:
REDRED
Kampaň na zodpovedné investovanie zastrešila MUW Saatchi & Saatchi.

ČSOB sa vo svojej komunikácii opäť zameriava na investovanie cez ČSOB SmartBanking. Tentoraz však stavia do popredia ekologické motívy a prináša možnosť investovania do niekoľkých spoločensky zodpovedných fondov, teda firiem, ktoré svojimi aktivitami prispievajú k čistejšej budúcnosti.

Na Slovensku už dnes nájdeme zdevastované a znečistené miesta, verejnosť ich však často nevidí. Agentúra MUW Saatchi & Saatchi v spolupráci s produkciou TOXPRO využila na pritiahnutie pozornosti známy formát Živej panorámy, ktorý Slováci môžu poznať z televízie. Namiesto krásnych a často navštevovaných miesta Slovenska však spot ukazuje Neživú panorámu z miest, odkiaľ život mizne.

Práve na týchto záberoch ČSOB komunikuje možnosť investovať do spoločensky zodpovedných fondov s kampaňovým posolstvom – Pre lepší výhľad do budúcnosti.

„Neživá panoráma je presne tou skratkou, vďaka ktorej divák rýchlo a jednoducho pochopí, aké dôležité je investovať do spoločensky zodpovedných firiem, ktoré to s ochrannou životného prostredia myslia vážne,“ hovorí o kampani Jaroslav Vígh, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.

Kampaň odštartovala 40-minútovým živým vysielaním na sociálnych sieťach, ktoré malo všetky parametre formátu Živej panorámy – klasické panoramatické zábery, typická hudba či popis lokality doplnený o kampaňové posolstvo.

Rovnako fungujú aj krátke zostrihy ako online videá s jasným odkazom na investovanie do spoločensky zodpovedných fondov a tiež sponzorský odkaz pred skutočnou Živou panorámou v televízii.

Vizitka kampane:

Klient: ČSOB (Martin Rončák)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
CreativeDirector: Jakub Kuvik, Jaroslav Vígh
Art Director: Peter Danada
Copywriter: Juraj Chmel, Ivana Viteková
StrategyPlanner: Jakub Straka
AccountDirector: Anh Doan
AccountManager: Diana Hromeková
Produkcia: Toxpro

01 - Modified: 2021-08-31 12:04:19 - Feat.: 0 - Title: Ako môže vyzerať jedlo budúcnosti? 02 - Modified: 2021-07-31 17:25:15 - Feat.: 0 - Title: Reklama ČSOB a MUW Saatchi & Saatchi zaujala porotu v New Yorku. Maratónske psy získali bronz 03 - Modified: 2021-07-22 08:30:05 - Feat.: 0 - Title: ČSOB integrovala do mobilnej aplikácie prehľad spravodajstva
01 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 02 - Modified: 2023-11-02 10:54:23 - Feat.: - Title: ČSOB má novú hovorkyňu. Stala sa ňou Michaela Lovásová 03 - Modified: 2023-07-28 14:50:15 - Feat.: - Title: Ľudia bez domova či psy v útulku a prázdniny? ČSOB dáva účty zadarmo tretiemu sektoru 04 - Modified: 2023-05-17 12:59:21 - Feat.: - Title: Zažite komfort v cestovaní vďaka bankovej aplikácii 05 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 06:50