Ako Stratégie informovala spoločnosť Tesco, popri funkcii hovorcu bude Martin Krajčovič pracovať aj na komunikačných projektoch v rámci spoločného trhu v strednej Európe, ktorý vznikol spojením trhov naprieč Slovenskom, Českou republikou, Maďarskom a Poľskom. V minulosti pracoval na pozíciách hovorcu, či mediálneho poradcu, vo verejnom sektore. Skúsenosti má aj zo žurnalistiky, či práce pre PR agentúru.
„Je to pre mňa veľká výzva, Tesco je veľká spoločnosť, vnímam ju ako lídra v inováciách, ktorá má obrovský potenciál. Je to iné odvetvie, v akom som doteraz pracoval, preto to vnímam aj ako svoj osobný posun v kariére a novú skúsenosť, ktorá ma posúva vpred,“ povedal Martin Krajčovič.
Martin Krajčovič preberie zodpovednosti hovorcu spoločnosti od Zuzany Lošákovej, ktorá zostáva naďalej viesť oddelenie komunikácie Tesco, kde popri PR a médiách zastrešuje i oblasť internej komunikácie, spoločenskej zodpovednosti a public affairs.