osobný archív
StoryEditor

Kým neprišla ponuka, boli úplne obyčajní. Čím žijú ľudia, ktorí prepožičali svoju tvár jednej značke?

28.02.2017, 12:56
Vyspovedali sme siedmich ľudí, ktorí sa rozhodli žiť s nálepkou „Som táto značka“.

Stratégie sa pozreli na najznámejších ambasádorov značiek. Slováci, ktorí sa rozhodli, že svoj profesijný život podriadia značke, sa zhodujú, že ak niečo robíte naplno a ste v tom dobrý, všimnú si vás.  

Kto sú dnes, ako sa zmenili ich životy a prečo by sa za značky znova postavili?

01 - Modified: 2022-08-16 12:12:51 - Feat.: - Title: Prieskum: Sledujete profily svojich obľúbených značiek na sociálnych sieťach? 02 - Modified: 2021-07-01 13:28:17 - Feat.: - Title: Najhodnotnejšou značkou je Amazon, zvyšuje sa aj hodnota čínskych 03 - Modified: 2021-05-24 07:36:51 - Feat.: - Title: Vplyv influencerov ešte stále stúpa. Na čo treba dbať pri spolupráci so známymi tvárami? 04 - Modified: 2020-12-21 12:04:50 - Feat.: - Title: Víťazmi koronakrízy sú Burger King, Curaprox či National Geographic 05 - Modified: 2016-09-13 12:00:36 - Feat.: - Title: Vybrali sme slovenské start upy. Pomáhať chcú zabehnutým značkám
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 01:29