Reklamy bude hodnotiť ako člen Multi Channel poroty.
Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ agentúry Free Andy, sa tento rok predstaví ako člen Multi Channel poroty. Ako povedal pre Stratégie, najviac bodov udelí výraznej reklame so silným nápadom a exekúciou, ktorá by sa nestratila v zahraničí.
Čo nikdy nechýba dobrej reklame?
Dobrý nápad, ktorý vychádza z dobrého insightu.
Čo si budete na hodnotených reklamách všímať najviac?
Silný nápad a kvalitnú exe...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-09-14 12:38:41 - Feat.: 0 - Title: Porotkyňa Zlatého klinca Veronika Hliboká: Ak reklama nezanechá žiadny pocit, nie je hodná ocenenia
02 - Modified: 2021-09-10 13:35:04 - Feat.: 0 - Title: Porotca Zlatého klinca Milan Bielik: Reklama by nemala byť primitívna, prvoplánová a používať lacné dvojzmysly
03 - Modified: 2021-09-10 13:47:46 - Feat.: 0 - Title: Porotca Zlatého klinca Matúš Kvas: Budem si všímať originalitu myšlienky a kreatívny vklad tvorcov
04 - Modified: 2021-09-07 16:41:08 - Feat.: 0 - Title: Predseda poroty Zlatého klinca: Riešme komunikáciu a nie produkt, klienta či značku
01 - Modified: 2021-10-02 12:49:18 - Feat.: - Title: Bejby Blue, práca, ktorá nadchla porotu Zlatého klinca a získala Grand Prix
02 - Modified: 2021-12-10 06:53:08 - Feat.: - Title: To najlepšie zo Zlatého klinca 2021: Pozrime si reklamy, ktoré porota hodnotila najlepšie
03 - Modified: 2021-09-28 08:58:10 - Feat.: - Title: Zlatý klinec 2021: Najoceňovanejším klientom je Tatra banka
04 - Modified: 2021-10-02 12:46:06 - Feat.: - Title: Zlatý klinec 2021: THIS IS LOCCO získala Grand Prix a stala sa Agentúrou večera
05 - Modified: 2021-09-26 07:52:34 - Feat.: - Title: Zlatý klinec 2021: Kristin Lash a Jakob Grey získali Art Prix