Vianočná kampaň piva Stella Artois prebieha v televízií a na sociálnych sieťach a sprevádzajú ju novinky v on trade a off trade.
Televízny spot bude nasadený na českých televíziách Prima group, ČT2 a ČT Sport. Online kampaň prebieha na slovenskom a českom Facebooku značky Stella Artois, podporená komunikáciou na You Tube.
Novinkou na predajniach, teda v off trade, je špeciálne vianočné balenie, ktoré obsahuje šesť 0,33l fliaš a jeden pohár Stella Artois. Vianočné balenie má dizajn inšpirovaný hviezdami s cieľom vyzerať slávnostne. Jeho súčasťou je aj krátky príbeh o vzniku piva Stella Artois.
Ako uvádza wikipedia, samotná značka Stella Artois vznikla v roku 1926, kedy sa tradičné vianočné pivo podarilo natoľko, že dostalo meno Stella, čo po taliansky znamená hviezda.
Súčasťou on trade aktivít, teda aktivít v baroch a reštauráciách, je promo pre spotrebiteľov v rámci ktorej za nákup štyroch pív Stella Artois získajú vianočný pohár Stella Artois v zlatistom balení.
Značka Stella Artois patrí do portfólia spoločnosti Staropramen Slovakia.