Pilsner Urquell chce vo svojom najnovšom vianočnom spote zachovať pravé hodnoty a tradície.
Vo svojej vianočnej kampani je hlavným hrdinom syn, ktorý sa rozhodne svojmu otcovi dokázať, že Vianoce sú pre neho stále výnimočným obdobím práve vďaka tradíciám, uvádza sa v tlačovej správe agentúry MUW Saatchi&Saatchi, ktorá stojí za kampaňou.
Starý otec prichádza do domu, v ktorom je všetko pripravené podľa starej fotografie tak, aby to vyzeralo presne ako pred rokmi. Dojatý otec sa opäť nadýcha atmosféry pravých Vianoc. Spot pre televíziu a online je nasadený v 60-sekundovej a 40-sekundovej verzii. Pozrite si ho.
Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan
Art director: Katarína Hutníková, Adam Marčan
Copywriter: Juraj Chmel
Strategický riaditeľ: Kamil Charvát
Account director: Anna Dzurjaníková
Account manažér: Ema Marišová
Režisér: Juraj Janiš
Produkcia: Boogie films