Terno
StoryEditor

Reťazec Terno štartuje kampaň od Effectivity

06.10.2016, 11:19
Autor:
rmrm
Kreatívny koncept je postavený na vymyslených postavičkách Megažrútov.

Ako informoval reťazec, súčasťou prvej fázy kampane je spotrebiteľská akcia, v rámci ktorej získajú zákazníci za každých 10 eur nákupu nálepku do komiksu zadarmo. Komiks o Megažrútoch, vytvorený pre túto kampaň, si môžu kúpiť v predajniach Terno za symbolickú cenu.

„Našim hlavným cieľom je atraktívnou a unikátnou promotion vzbudiť záujem detí o zdravé stravovanie,“ vysvetľuje Anna Buzinkay, marketingová riaditeľka spoločnosti Terno.

„Druhá fáza kampane začne už v novembri. Vtedy si budú môcť deti za komiks plný nálepiek zobrať ozajstného Megažrúta domov. Ako bude vyzerať, to je zatiaľ prekvapenie. Prezradíme len, že ide o garantovanú výhru, a že bude mať funkčnú hodnotu, ktorú ocenia deti i rodičia,“ hovorí Peter Rajčák, Creative Director Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

Súčasťou kampane je microsite, kde záujemcovia prostredníctvom hry GameŽer, súťažia o ceny.

Kampaň je v televíziách nasadená od 1. októbra Sprevádza ju mediálna podpora v rozhlase, printoch a na online, vrátane komunikácie na facebookovom profile Terno Slovensko.

Na kampaň upozorňovalo teasingové video, ktoré sa šírilo online a na sociálnych sieťach.

Na kampani sa okrem Effectivity POWERED BY PUBLICIS podieľajú aj mediálna agentúra Media and Digital Services a PR agentúra Arthur media.

Vizitka kampane:

Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Account Director: Roman Matulík

Creative Director: Peter Rajčák

Senior Copywriter: Katarína Noskajová

Art Director: Lukáš Pompa

Produkcia: Alien Studio

Online: Andrej Hlavačka, Manuel Campagnoli

Komiks: nervexperiment

Obchodná sieť Terno v súčasnosti prevádzkuje 114 maloobchodných predajní. V máji tohto roka sa po rozhodnutí Protimonopolného úradu SR stala jej vlastníkom spoločnosť TERNO real estate s.r.o, pod ktorú prešla väčšina predajní Terno, Moja Samoška a Hypernova. V tomto a budúcom roku postupne dochádza k rebrandingu a postupnému remodelingu predajní.

 

01 - Modified: 2023-04-11 07:29:15 - Feat.: - Title: Bločkobranie: Ako aj malá kampaň môže priniesť prekvapivé výsledky 02 - Modified: 2020-10-23 06:38:40 - Feat.: - Title: Terno rastie vo veľkoobchode, už má prvých 100 zákazníkov 03 - Modified: 2020-07-01 17:52:01 - Feat.: - Title: Terno a Kraj rozšírili benefity na vernostných kartách. Vybrané potraviny ponúkajú o pätinu lacnejšie 04 - Modified: 2019-02-14 08:58:12 - Feat.: - Title: Terno má novú kampaň Najobľúbenejšie potraviny. Budú z nej vraj tiecť slinky 05 - Modified: 2018-09-20 15:22:01 - Feat.: - Title: V Bratislave pribudli dve nové predajne potravín KRAJ
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:04