Visa, globálna spoločnosť v oblasti platobných technológií predstavila ,,Meet Visa” úvodnú fázu obmeny svojej značky. Poukázala v nej na rozmanité možnosti svojej siete a odhodlanie umožniť spotrebiteľom na celom svete posielať a prjímať peniaze bezpečne a pohodlne.
Táto fáza, ktorá je úzko prepojená s obchodnou stratégiou spoločnosti, zahŕňa premiéru dynamickej globálnej marketingovej kampane a ukážku modernizovaného vzhľadu ikonickej značky Visa.
„Ľudia si myslia, že‚ Visu už poznajú. Spotrebitelia a firmy dôverujú sile týchto štyroch písmen a potvrdzuje sa im to vždy, keď otvoria peňaženku, zaplatia predajcovi, vojdú do obchodu alebo nakúpia online. Čo nevidia, je to, že tieto štyri písmená vystihujú najdynamickejšiu sieť ľudí, partnerstiev a produktov,“ uviedla Lynne Biggar, výkonná viceprezidentka a globálna marketingová riaditeľka spoločnosti Visa. „Našou misiou je zabezpečiť, aby spoločnosť Visa bola vnímaná viac ako len spoločnosť vydávajúca kreditné karty a bola chápaná ako dôveryhodná sieť, ktorá posúva obchodovanie vpred.“
Krátke filmy „Meet Visa“ poukazujúce na silu siete, vytvorila globálna kreatívna agentúra Wieden + Kennedy. Spoty režírovaný Malikom Hassan Sayeedom, ktorý pozýva všetkých, aby spoznali spoločnosť Visa - sieť, ktorá pracuje pre každého.
Úvodný film dopĺňa séria kratších spotov a vizuáalov, ktoré predstavujú Visa ako spoločnosť, ktorá pracuje pre skutočných ľudí na skutočných miestach po celom svete.
Nová identita značky Visa má symbolizovať zmenu. Spoločnosť Visa už dlho stojí za hodnotami, ako sú dôvera, bezpečnosť, prijatie a začlenenie. Tieto základné hodnoty budú vyjadrené prostredníctvom modernizovanej, dynamickej vizuálnej identity značky vybudovanej v partnerstve s firmou Mucho, poprednou svetovou spoločnosťou v oblasti dizajnu značiek.
Kampaň „Meet Visa“ poskytuje prvý pohľad na rozvíjajúcu sa vizuálnu identitu značky, ktorá bude uvedená na trh ešte v tomto roku. Vyznačuje sa sviežejšími farbami a vlastným písmom vytvoreným pre optimálne digitálne používanie a tiež aktualizovaným symbolom značky.
V priebehu roku 2021 sa nová identita značky Visa začne používať vo viac ako 200 krajinách a teritóriách, v ktorých spoločnosť Visa pôsobí, a to naprieč celou obchodnou stratégiou spoločnosti.
„Do vývoja značky sme zachytili odvážne ambície spoločnosti Visa vyjadriť to, za čím stojíme a o čo sa usilujeme,“ hovorí Lynne Biggar. „Teraz pri opätovnom otvorení ekonomiky a s čoraz rýchlejším pohybom peňazí novými spôsobmi je najlepší čas k tomu, aby sme predstavili prácu, ktorú odvádzame, a dopad, aký môže mať ambiciózna značka ako Visa na to, aby umožnila jednotlivcom, podnikom a ekonomikám prosperovať.“