StoryEditor

Spoločnosť Pilulka mení logo aj vizuálnu identitu

10.06.2021, 09:25
Autor:
redred
Cieľom rebrandingu je priblíženie značky k cieľovej skupine, posilnenie imidžu Pilulky a odlíšenie sa od konkurencie.

Spoločnosť Pilulka.sk reaguje na emócie a preferencie zákazníkov a po ôsmich rokoch prichádza s celkovou zmenou identity. Nová identita je modernejšia a vykresľuje +pilulku ako atraktívne miesto nákupu. Nové logo, farby a široké spektrum grafických prvkov prináša do celej komunikácie hravosť a radosť.

"Predstavte si, že lekáreň nemusí byť len lekáreň. Od prvej chvíle bolo naším cieľom, aby zákazníci začali vďaka novej identite a komunikácii vnímať +pilulku ako bránu do sveta zdravého životného štýlu. Cieľom je urobiť +pilulku atraktívnejšiu a otvoriť ju všetkým, ktorí túžia po lepšom a kvalitnejšom živote. Som si istý, že sme pre +pilulku našli tú správnu charizmu a zákazníčky tu budú nakupovať s hravou radosťou, pretože každý nákup na +pilulke končí úsmevom," vysvetľuje Robert Janča, odborník na komunikáciu značiek, ktorý sa na rebrandingu podieľal.

Pri zmene vizuálnej identity a komunikácie smerom k zákazníkom sme vychádzali z výsledkov podrobného výskumu, ktorý Pilulka realizovala v priebehu minulého roka. "Zo získaných dát vyplýva, že až 65% zákazníkov nakupujúcich na Pilulke tvoria ženy - moderné, ambiciózne trendsetterky, aktívne na internete. Práve táto cieľová skupina vygenerovala v roku 2020 až 70 percent tržieb," uvádza Martin Navrátil, CCO Pilulky.

Na vizuálnej zmene spolupracovala +pilulka tiež s dizajnérkou Věrou Marešovou, ktorá vytvorila nový, hravý a radostný vizuálny štýl. Pilulku predstavuje ako jednoduchú a atraktívnu cestu k zdravému životnému štýlu. "Navrhnutá vizuálna identita sa snaží dať do popredia funkciu a obsah +pilulky. Základným motívom je bodka / bod / zárodok, od ktorého sa všetko odvíja až ku konkrétnej emócii. Vizuálne prvky sú oblé, jemné a navodzujú intuitívnosť a ženskosť. Chcem povedať, že +pilulka predstavuje pre aktívne ženy prirodzenú cestu a je akýmsi "+" a "úsmevom" na ich ceste za lepším životom," ozrejmuje Věra Marešová, vizuálna a grafická dizajnérka.

Cieľom rebrandingu je priblíženie značky k cieľovej skupine, posilnenie imidžu Pilulky a odlíšenie sa od konkurencie. „Sú zákazníci, ktorí nás vnímajú ako internetový obchod a pre iných sme len lekáreň. Myslím, že nepatríme ani do jednej z uvedených kategórií. Sme moderná značka s moderným prístupom a našou snahou je byť najlepším partnerom v oblasti starostlivosti o zdravie a podporovať zdravý životný štýl. Novou vizuálnou identitou chceme poukázať na širokú ponuku doplnkov stravy, kozmetiky, liekov, drogérie, produktov pre deti, ale aj aktívnych športovcov,“ približuje Ľuboš Baran, riaditeľ Pilulka.sk.

Rebranding bude zákazníkov sprevádzať od chvíle, keď navštívia webové stránky Pilulky, až po doručenie ich objednávky. Novinkou je aj rozšírenie vlastných výdajných miest, tzv. Pilulka Boxov.

Pilulka

"Nový dizajn Pilulky je premietnutý do všetkých aktivít, ktoré zastrešujeme. Máme nové logo, web, aplikáciu, škálu farieb a meníme polepy našich Pilulka Áut aj Pilulka Boxov. Práve Pilulka Boxy môžu naši zákazníci po novom využívať v oveľa väčšej miere ako doteraz. Dnešným dňom pribudlo desať nových prémiových lokalít v obchodných centrách na Slovensku a v Českej republike, kde si môžu zákazníci svoju objednávku vyzdvihnúť a v nasledujúcich týždňoch budeme Pilulka Boxy umiestňovať na ďalšie atraktívne lokality. V neposlednom rade sa môžu zákazníci tešiť aj na nové obaly, v ktorých im objednávky posielame," hovorí Daria Zverevská, brand manažérka Pilulky.

01 - Modified: 2021-03-10 12:54:24 - Feat.: 0 - Title: Pilulka má nový reklamný spot nasadený online 02 - Modified: 2019-07-30 10:57:28 - Feat.: 0 - Title: Agentúra Rubikon PR sa postará o komunikáciu Pilulka.sk
01 - Modified: 2023-08-11 06:37:41 - Feat.: - Title: Experti na e-commerce odporúčajú: Čakáme až dvojciferné prepady hrubých marží, strážte si ziskovosť
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 08:15