„Poď nám urobiť kampaň, chceme byť slávni.“ Na webe Pretlaku, ktorý ponúka voľné pracovné pozície pre marketérov, kreatívcov či ITčkárov, sa medzi ponukami zamestnania objavil aj inzerát, ktorým si samotný portál hľadá agentúru na kreatívny koncept a kampaň, ktorou by posilnil svoju značku.
Pretlak chce svojou kampaňou „zmeniť pohľad na HR svet a priniesť čerstvý vietor, inováciu a trošku srandy“. Požiadavkou je, aby kampaň fungovala naprieč všetkými kanálmi a do budúcnosti aj na zahraničných trhoch. Koncept a riešenie by malo byť navrhnuté do konca júna tohto roka a od septembra by už kampaň mala byť v éteri.
Víťaznej agentúre portál ponúka budget maximálne 30 000 eur (bez DPH) vrátane media budgetu. Záujemcovia sa môžu na „inzerát“ prihlásiť priamo na portáli klasicky cez tlačidlo „MÁM ZÁUJEM“ a následne bude Pretlak kontaktovať vybraných uchádzačov.
Pretlak založili traja Tomášovia (Tomáš Stankovič, Tomáš Nagy a Tomáš Pinka). Najprv fungoval ako skupina na Facebooku, kde združovali agentúrne pracovné ponuky z reklamy a marketingu, potom v septembri 2018 spustili prvú beta verziu webu.
Oficiálna verzia portálu odštartovala v marci 2019 a záujemcovia o prácu si na nej našli aj ponuky z iných segmentov, ako len z reklamných agentúr. K ponukám práce pre marketérov a kreatívcov pribudli joby pre developerov a dizajnérov a svoju sekciu dostali aj freelanceri.
Po roku od štartu prišla pandémia a na pár mesiacov sa všetka činnosť utlmila. Po pár mesiacoch však prišiel zlom a počet inzerentov aj poslaných životopisov začal prudko rásť. K dnešnému dňu je v tíme Pretlaku sedem ľudí. V uplynulom roku si na portáli hľadalo prácu 217-tisíc uchádzačov, ktorí poslali 13 300 životopisov. Nový job si vyberali spomedzi tisícky ponúk.