Značka Tondach sa po niekoľkých rokoch pýši novým televíznym spotom, v ktorom si hlavnú rolu zahral herec Jozef Vajda.
Spot vyzdvihuje dlhovekosť, odolnosť, či farebnú stálosť pálených škridiel Tondach. “Skvelú formu držia desiatky rokov. Presne tak, ako hlavný hrdina spotu, Jožko Vajda. Vtipné prepojenie značky a uznávaného herca sa odzrkadľuje v spote vďaka domýšľavosti majiteľa domu,” opisujú tvorcovia.
“Spotom sme chceli zdôrazniť vlastnosti značky Tondach, ktorá na Slovensku pôsobí už takmer 30 rokov. Jozef Vajda ich skvele zosobňuje. Voľba hlavného protagonistu spotu bola preto jasná,” hovorí Judit Šipekiová, marketingová manažérka spoločnosti Wienerberger, pod ktorú značka spadá.
Spot, ktorého kreatívu zastrešila agentúra Mannschaft, je vysielaný v televízii od 15. marca. “Tvorbu kreatívy aj samotný priebeh spotu sme si náramne užili. Nie každý deň máte v agentúre také meno, akým je Jozef Vajda. Aj touto cestou mu chceme ešte raz poďakovať,” uzatvára Matúš Kvas z agentúry Mannschaft.
Klient: Wienerberger (Judit Šipekiová, Mária Klasová, Táňa Gašparová, Dávid Hric)
Agentúra: Mannschaft
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Matúš Kvas
Copywriter: Matúš Kvas
Art Director: Adam Marčan
Account Manager: Samuel Hošek
Produkcia: Hitchiker Films
Režisér: Dano Dekan
Kamera: Martin Chlpík