Tender na komunikáciu spoločnosti Dotykačka vyhrala agentúra 2Create. Jej nový komunikačný koncept bude použitý nielen na Slovensku, ale aj na ďalších zahraničných trhoch.
Dotykačka je lídrom v oblasti pokladničných systémov pre malé a stredné podnikanie v Českej republike a Poľsku. Pôsobí vo viacerých krajinách a najnovšie vstupuje aj na slovenský trh.
„Slovensko je pre nás strategicky dôležitý trh. Veľmi nás preto teší, že sme si mohli vybrať partnera, ktorý najlepšie pochopil našu víziu. Víťazná agentúra nás presvedčila nielen hravým a rozvíjateľným kreatívnym konceptom, ale aj celkovým strategickým uchopením značky. Za Dotykačku môžem povedať, že sa nás pozitívne dotkol i ľudský a zároveň proaktívny prístup zo strany 2Create,“ uviedol Filip Tampier z Dotykačka Holding.
Spoločnosť vznikla v roku 2015. Z pôvodne českej spoločnosti sa rozrástla na medzinárodnú firmu, ktorá pôsobí najmä v stredoeurópskom regióne. Jej nová launch kampaň na slovenský trh sa v médiách objaví už v najbližších mesiacoch.
„Na prácu pre značku Dotykačka sa nesmierne tešíme. Pracovať pre lídra trhu, ktorý má veľké ambície aj na Slovensku, je výzva. Sme veľmi radi, že naše koncepčné riešenie budeme adaptovať aj na ďalšie trhy. Dotykačka je klient, ktorý má silný dátový backround, čo s naším analytickým prístupom a filozofiou beyond marketingu vytvára skvelé prepojenie,“ vyjadril sa k výsledkom tendra Martin Porada, CEO agentúry 2Create.
2Create má na česko-slovenskom trhu skúsenosti s prácou s viacerými klientmi. Na konte však má i práce, ktoré boli adaptované aj na ďalšie trhy. Pre dlhoročného klienta Daikin adaptovala svoju kreatívu, pôvodne určenú pre slovenský trh, už v jedenástich krajinách. Niekoľkokrát vyhrala tender pre projekty spoločnosti Lyreco v štyroch krajinách a dlhodobo realizuje marketingový support pre medzinárodnú poisťovňu Novis v dvanástich krajinách.