archív
StoryEditor

Young Lions 2021: Porota ohodnotí 121 prác

10.05.2021, 18:11
Autor:
(pš)(pš)
Najviac prác bolo poslaných do kategórie Print, druhou najpočetnejšou je kategória Digital.

Celkom 121 prác bude hodnotiť porota súťaže Young Lions, čo je o 22 prác viac ako v roku 2019. Minulý rok sa súťaž nekonala kvôli situácii s pandémiou.
Najviac prihlášok bolo v tomto roku poslaných do kategórie Print (38), nasleduje kategória Digital (28), Design (20), Media(12), Film (10), PR (7) a Marketers (6). Porota na čele s predsedom Adamom Marčanom (Mannschaft) zverejní shortlisty už dnes, kovy budú známe 12. mája.

Všetky práce mladých levov hodnotí kmeňová porota, ktorej v tomto roku predsedá Adam Marčan (Mannschaft). Ďalším členmi sú: Matúš Hliboký (TRIAD), Veronika Podmaková (Wiktor Leo Burnett), Juraj Bartoš (Freeandy Agency), Martina Obertová (Freelance), Michal Valúšek (Istropolitana Ogilvy).

V jednotlivých kategóriách práce hodnotia aj špecialisti. Pre kategóriu Digital to je Juraj Kováč (This is Locco), pre kategóriu Media: Miroslav Roško (Dentsu), Vladimír Behúň (Mindshare), Lucia Hronská (Unimedia), Petra Šišková (Universal), Michal Vasilenko (Wavemaker). Jonáš Karásek (Gunpowder) je špecialistom v kategórii Film, Drahomíra Juríková (SLSP, Ľudia z marketingu) rozhodovala ako špecialistka v kategórii Marketers, Soňa Lexmanová (S.K.P.R. Strategies, prezidentka APRSR) posudzovala ako špecialistka PR a Róbert Slovák (Róbert Slovák a jeho priatelia) bol špecialistom v kategórii Print.

V porote mali svojich zástupcov aj partneri jednotlivých kategórií. Pre Design to boli Maroš Schmidt a Silvia Kružliaková zo Slovenského centra dizajnu, pre kategóriu Digital: Peter Holík a Martin Hýrošš zo Slovenskej sporiteľne, v kategórii Media hodnotil Michal Čertík z Helpi, kategóriu Film: Michal Mrnčo a Denisa Šindelárová - Slovak Telekom, kategóriu Marketers: Natália Gaďová a Štefan Póša z O2 Slovakia, kategóriu PR za KRAS Zuzana Ďurčeková (prezidentka KRAS, MADE BY VACULIK) a Ondrej Kořínek (Zaraguza) a najzastúpenejšiu kategóriu Print - Radoslava Stratená a Peter Tureček z Heieneken Slovensko.

O súťaži Young Lions
V medzinárodnej súťaži Young Lions si každoročne svoje sily zmerajú mladí profesionáli a tvorcovia z oblasti reklamy, marketingu, PR, umenia a dizajnu. Víťazné tímy zo Slovenska postúpia do medzinárodného kola súťaže Young Lions Competition 2021, kde budú reprezentovať Slovensko v medzinárodnej konkurencii. Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.
Definitívne výsledky tohto ročníka sa dozvieme už 12. mája.

Partneri súťaže
Organizátori otvorili v tomto roku pre záujemcov všetky kategórie, partnerom jednotlivých kategórií sú:
Design - Slovenské centrum dizajnu
Digitál - Slovenská sporiteľňa
Media  - AMA
Film - Slovak Telekom
Marketers - O2 Slovakia
PR - Klub reklamných agentúr Slovenska
Print - Heineken Slovensko

Mediálny partner: Shutterstock

01 - Modified: 2023-06-22 07:27:30 - Feat.: - Title: Kde sa učí reklama a koľko absolventov marketingových odborov si nájde prácu vo fachu? 02 - Modified: 2022-06-15 18:46:02 - Feat.: - Title: Veľký úspech pre mladých kreatívcov: v Cannes získali zlato 03 - Modified: 2021-06-25 10:21:35 - Feat.: - Title: Predstavujeme talenty slovenskej reklamy: Všetky pocity z Young Lions sú silnejšie, ako som čakala 04 - Modified: 2021-06-14 12:57:24 - Feat.: - Title: Klaudia Linkeschová: Reklama, ktorá ma osloví? Má nečakané twisty a ostane v hlavách aj po niekoľkých rokoch 05 - Modified: 2021-06-14 13:45:30 - Feat.: - Title: Václav Kudělka: Verím, že grafické pero je silnejšou zbraňou ako tá strelná
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:27