StoryEditor

Buďte viac spolu, vyzýva Telekom v novej kampani

10.05.2021, 15:10
Autor:
redred
Operátor reflektuje na aktuálnu situáciu. Ukazuje, ako sa za rok zmenila komunikácia medzi blízkymi.

Po sérii troch spotov, v ktorých riaditeľ operátora predstavil novú komunikačnú platformu, prichádza Telekom s ďalšou reklamou s odkazom „Máte v rukách celý svet“. V nej komunikuje navýšenie dát v mobilných paušáloch, ktoré operátor poskytol svojim zákazníkom bezplatne už počas viazanosti.

„Už minulý rok, keď sme našim klientom dali trikrát neobmedzené mobilné dáta, sme si potvrdili, že ak ich ľudia majú, tak ich aj náležite využívajú, a to bez ohľadu na svoj vek. Záleží nám na našich zákazníkoch a chceme, aby boli vždy online, keď to potrebujú. Preto sme im zadarmo a výrazne navýšili dáta v paušáloch. Je už iba na nich, či ich využijú na zábavu, prácu či online stretnutia s rodinou,“ hovorí Petra Novotná, šéfka marketingu v Slovak Telekome.

Benefit operátor predstavuje v novom televíznom spote. Jeho hlavnou hrdinkou je malé dievčatko a jej obľúbená hračka – bábika, s ktorou prežíva deň plný hier a zábavy. V niečom je však táto bábika iná ako ostatné. Čo to je, sa diváci dozvedia až v závere reklamy.

Telekom opäť vo svojej reklame reflektuje na aktuálnu situáciu na Slovensku a autenticky ukazuje, ako sa komunikácia medzi starými rodičmi a ich vnúčatami za posledný rok zmenila. „Náš syn prežil väčšinu svojho života v čase pandémie, a babky ho preto videli minimálne. Každodenné videohovory sa tak stali pekným zvykom, ktorý u nás funguje aj mimo lockdownu,“ hovorí Kamil Charvát z MUW Saatchi & Saatchi a dodáva: „Vďaka nim majú šancu vidieť a tešiť sa z toho, ako sa mení a rastie.“

Produkciu reklamy zastrešil Protos Productions a vznikla pod taktovkou českého režiséra Roberta Hloza. Hoci sa natáčalo v Bratislave, schvaľovanie opäť prebiehalo na diaľku – klient, ako aj agentúra, neboli prítomní na pľaci. So spotom sa diváci okrem televízneho vysielania stretnú aj na YouTube a v podobe rôznych strihov aj na sociálnych sieťach.

 Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Ivana Daučíková, Klaudia Linkeschová
Creative director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik
Art director: Veronika Holaňová
Unit director: Tatiana Hrutková
Account manager: Lenka Časnovská
Strategy planner: Kamil Charvát
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Róbert Hloz
Kamera: Marián Ontko
Strih: Marek Kráľovský
Post-production: Ekran
Zvuková produkcia: K2 zvuk
Hudba: Viktor Hazard
Mediálna agentúra: Wavemaker

01 - Modified: 2021-03-10 13:54:25 - Feat.: 0 - Title: Prvé kroky dieťaťa vedia byť poriadnou drámou, ukazuje Telekom v novej kampani 02 - Modified: 2021-03-25 12:20:21 - Feat.: 0 - Title: Telekom v novej kampani vzdáva hold tým, ktorým teraz blízki chýbajú najviac 03 - Modified: 2021-03-31 07:53:53 - Feat.: 0 - Title: Pád mobilu na displej zabolí každého, ukazuje Telekom v novom dramatickom spote 04 - Modified: 2021-05-03 09:29:44 - Feat.: 0 - Title: Telekom uvádza novú komunikačnú platformu. V sérii spotov ju predstavuje samotný riaditeľ Dušan Švalek
01 - Modified: 2024-11-15 19:57:18 - Feat.: - Title: Vianočnou reklamou Telekomu sme dokázali, že vieme byť svetoví 02 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 03 - Modified: 2023-10-12 10:07:46 - Feat.: - Title: Telekom si v novom spote pripomenul tragédiu na Zámockej. Hovorí, že LGBTI+ komunita nemá žiť v strachu 04 - Modified: 2023-10-10 09:34:32 - Feat.: - Title: Ako si nájsť svoju cestu k úspechu na sociálnych sieťach a neohýbať trendy 05 - Modified: 2023-10-04 08:45:13 - Feat.: - Title: Film TV reklama: Skutočné pohodlie s WOW wifi je svieže a má super casting
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. november 2024 22:44