V aktuálnej kampani sa Kaufland zameral na tému nakupovania zdravého ovocia a zeleniny, ktoré vedú k lepšej životospráve zákazníkov. Hlavným posolstvom je poďakovanie všetkým, ktorí si pri nákupe vyberajú zdravé potraviny.
„V hero videu je toto ďakovanie ukázané s nadsázkou v podobe prehnaného hollywoodskeho potlesku, ktorý dáva dôležitej vážnej téme humorný nádych. Hlavnou postavou sa stal bežný zákazník Kauflandu Milan, teda postava známa už z predchádzajúcich kampaní,“ vraví Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ agentúry THIS IS LOCCO, ktorá spot realizovala.
Súčasťou kampane je aj špeciálny instore rozhlasový spot, vďaka ktorému si všetci zákazníci v Kauflande so zdravými potravinami vo vozíku vypočujú potlesk na ich adresu.
Pri tejto príležitosti si zároveň obchodný reťazec v jednej zo svojich predajní pripravil pre zákazníkov prekvapenie. Regály pri pokladniach, kde si zvyknú pri odchode brať sladkosti, zamenil za regály s jablkami, ktoré si každý mohol zadarmo zobrať. Kampaň zahŕňa aj vznik kľúčového vizuálu a online komunikáciu, vrátane súťaže s jablkami.
„Ako zodpovedná spoločnosť ponúkame našim zákazníkom čoraz viac zdravých a čerstvých potravín a aj touto špeciálnou akciou sme chceli poukázať na dôležitosť zdravej výživy. Zároveň podnikáme množstvo krokov v oblasti vzdelávanie detí, aby si svoj zdravý vzťah k strave budovali už od najútlejšieho veku,“ vysvetľuje Samuel Machajdík, hovorca Kaufland Slovensko.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovensko (Janka Režňáková, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara, Marek Sivý
Copywriter: Michal Roháček, Martin Polakovič, Adela Holubčíková
Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Dano Dekan
Fotograf: Peter Chvostek