StoryEditor

Tri škrečky sa pripravujú na Vianoce. Dedoles uvádza novú kampaň

21.10.2020, 20:25
Autor:
redred
Dedoles pokračuje v úspešnej kampani s 3D škrečkami.

Obdobie pred Vianocami je pre internetové obchody tradične najdôležitejšou sezónou roka. Aj tri škrečky - hlavní hrdinovia Dedolesu - sa už pripravujú na Vianoce.

Po septembrovom prechode na 3D animáciu Dedoles pokračuje v reklame s obľúbenými škrečkami. “September pre nás znamenal dôležitý posun nielen kvôli zmene vizuálu našich škrečkov. Po prvýkrát sme hlavných hrdinov spotov vyzuli z ponožiek a obliekli do spodnej bielizne. Zmena prebehla nad očakávania. Okrem nárastu predaja reklama dosiahla aj výborné výsledky v post-teste vo všetkých premenných. Už touto prvou kampaňou sa nám podarilo dostať medzi najznámejšie a najviac preferované e-shopy so spodnou bielizňou. Preto pokračujeme v koncepte,” hovorí Martin Mrva, Chief Marketing Officer Dedoles.

Novú vianočnú kampaň odštartoval Dedoles spotom o škrečkovi, ktorý sa nevie dočkať Vianoc a hľadá schované darčeky.

Vizitka kampane:

  • Kreatíva: Somebody & Somebody
  • Stratégia: Dedoles in-house
  • Produkcia: ALIEN studio
  • Réžia: Martin Marček
  • Hudba: Fatmusic
  • Media planning a buying (okrem Facebooku a Googlu): Zenith
  • Media planning a buying FB a Google: Dedoles in-house
  • PR: Dedoles in-house

Na Slovensku a v Česku bude reklama nasadená v TV, online, Out of home médiách a rozhlase. Dedoles pôsobí v dvadsiatich krajinách Európy. Po úspechu škrečkov na Slovensku a v Česku ich firma plánuje nasadzovať aj na ostatných trhoch. Dedoles po prvýkrát využije televíznu reklamu aj v Slovinsku spolu s onlinom a Out of home médiami. Na všetkých trhoch bude reklama podporená PR.

“Tomu, samozrejme, predchádza analýza vrátane zmerania potenciálu trhu a pre-testu reklamy. Slovinsko vnímame ako experiment. Je to malá krajina, ale trh s oblečením s výrazným farebným dizajnom je tam menej rozvinutý v porovnaní s krajinami, v ktorých sme silní. Získať Slovincov pre farebné ponožky je zaujímavá výzva,” hovorí Richard Mareček, Head of Brand Strategy Dedoles.

01 - Modified: 2020-10-20 16:19:03 - Feat.: 0 - Title: Heureka sa na Vianoce objaví v televízii, na základe big dát pripravila inšpiratívneho darčekového radcu 02 - Modified: 2020-10-21 18:26:50 - Feat.: 0 - Title: Vianoce v Alze začínajú. Alzák otvára svoju vianočnú dielňu 03 - Modified: 2020-09-04 08:16:26 - Feat.: 0 - Title: Dedoles s novou reklamou a novými škrečkami 04 - Modified: 2020-06-09 11:10:07 - Feat.: 0 - Title: Tancujúce škrečky sú späť. Dedoles pokračuje v kampani
01 - Modified: 2023-11-06 16:25:46 - Feat.: - Title: Prvá medzinárodná vianočná kampaň Lidla s medvedíkom čistotným v hlavnej úlohe 02 - Modified: 2022-12-07 08:32:51 - Feat.: - Title: Raiffeisen banka má medzinárodnú vianočnú kampaň. V tendri uspela agentúra THIS IS LOCCO 03 - Modified: 2022-10-09 11:59:18 - Feat.: - Title: V Dedoles skončil marketingový riaditeľ. Od ponožiek mieri k cyklistom 04 - Modified: 2022-10-03 10:34:19 - Feat.: - Title: Heureka spúšťa vianočnú kampaň: Chceme ľudí pobaviť a vymaniť zo srdcervúcich vianočných príbehov 05 - Modified: 2022-04-07 15:23:57 - Feat.: - Title: Jednou z priorít Dedolesu sú aktuálne výpredajové kampane
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:45