Spotrebiteľský úver je pre mnohých ľudí jedinou cestou ako sa dostať k moderným, úsporným a smart veciam, ktoré im v konečnom dôsledku dokážu usporiť peniaze. Poštová banka preto prichádza s pôžičkou na čokoľvek. Kampaň potrvá až do konca roka.
Poštová banka už na jar predstavila jednu z hypoték, teraz prichádza so spotrebným úverom. „Sme radi, že môžeme po výhodnej hypotéke ponúknuť ľuďom Dobrú pôžičku s úrokom od štyroch percent a bez poplatku za poskytnutie,“ konštatuje hovorkyňa Poštovej banky Lýdia Žáčková.
Sme v období, keď veľa Slovákov stále pracuje z domu respektíve trávia doma viac času. „To nám ukázalo, že záleží na tom, či máme doma staré, neefektívne a energeticky náročné alebo moderné a smart spotrebiče. Preto prichádzame s výhodnou Dobrou pôžičkou,“ konštatuje Lýdia Žáčková.
Potrebu modernizácie domácnosti sa banka rozhodla premietnuť aj do kampane. „Jej zámerom je vtipným, zábavným a originálnym spôsobom zaujať spotrebiteľov a upriamiť ich pozornosť na možnosť financovať svoje potreby a sny prostredníctvom spotrebiteľského úveru od Poštovej banky, “ vysvetľuje Silvia Wenderlová, head of marketing.
"V spotoch účinkujú traja herci, pričom jeden z nich vystupuje v sťažených podmienkach. Počas natáčania a fotenia bol totiž približne päť hodín v umývačke riadu. Umývačka bola upravená tak, aby sa do nej herec zmestil. Napriek tomu to nemal jednoduché, a preto nás jeho profesionálny a vtipný výsledok o to viac teší, “ dopĺňa Wenderlová.
Popri televíznych spotoch budú súčasťou kampane aj offline a online formáty, či komunikácia na social media.
Vizitka kampane:
Klient: Poštová Banka – Katarína Brezákova, Silvia Wenderlová, Marek Šupa
Kreatívna agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Štefan Andrejco
Copywriter: Kristína Pavlendová, Veronika Podmaková
Art director: Martina Mihálová
Account manager: Zuzana Kotuliaková, Simona Bobeková
Strategy planner: Vladimír Lefík
Réžia: Daniel Dekan
Produkcia: JOJ PRoduction, Petra Géciová