StoryEditor

BILLA má novú agentúru. Komunikáciu bude zastrešovať AMI COMMUNICATIONS

26.08.2020, 17:15
Autor:
redred
Agentúra bude spolupracovať na PR aj CSR komunikácii značky.

Komunikáciu obchodného reťazca BILLA bude zastrešovať agentúra AMI COMMUNICATIONS. Spolupracovať bude na PR aj CSR komunikácii značky, v portfóliu agentúry vystriedala BILLA veľkoobchod METRO Cash & Carry.

Spoločnosť BILLA si tím AMI COMMUNICATIONS vybrala na základe tendra, ktorého sa zúčastnilo šesť slovenských agentúr. Výberové konanie umožňovalo vybrať jednu agentúru pre PR a inú pre komunikáciu CSR aktivít značky. AMI bude pre BILLA zastrešovať obidve oblasti.

„Rozhodovanie bolo ťažké, nakoľko sme mali možnosť si vypočuť mnohé zaujímavé koncepty. AMI COMMUNICATIONS však najlepšie navnímala „DNA“ našej firmy. Presvedčila nás premyslenou komunikačnou stratégiou aj kreatívnymi nápadmi. Zároveň by som sa chcela poďakovať aj agentúre, s ktorou sme doposiaľ spolupracovali. Veľmi si vážime spoluprácu s každým jedným externým partnerom, ktorý s nadšením a elánom pristupuje k svojej práci, ” povedala Kvetoslava Kirchnerová, hovorkyňa spoločnosti BILLA.

Ako dodala, v spolupráci s agentúrou bude BILLA naďalej pokračovať v komunikácii širokej ponuky kvalitných slovenských potravín, v osvete zdravého životného štýlu, zmeny cenového vnímania, ale aj v šírení pozitívnych posolstiev v rámci CSR projektov Chlebodarca, Zdravé oči v škôlke a prostredníctvom rôznych športových projektov.

„BILLA má spomedzi zahraničných reťazcov u nás najdlhšiu tradíciu, má skvelý tím a na silne konkurenčnom trhu veľké ambície, na to sa vždy veľmi tešíme. Navyše komunikuje témy, ktoré sú nám blízke a oslovujú spotrebiteľov aj v situáciách, ktoré majú hlbší spoločenský zmysel,“ uviedol Peter Chalmovský, managing director AMI COMMUNICATIONS.

V AMI spolupracovali v oblasti FMCG napríklad s veľkoobchodom METRO, s ktorým sa po víťazstve v tendri BILLA, po piatich rokoch úspešnej spolupráce, rozlúčili. „Spoločnosti METRO ďakujeme za veľa krásnych spoločných projektov a prajeme veľa úspechov,“ uzavrel Chalmovský.

Spoločnosť BILLA pôsobí na Slovensku od roku 1993. V súčasnosti prevádzkuje viac ako 150 supermarketov priemernej rozlohy 900 m² a zamestnáva viac ako 4 500 pracovníkov.

01 - Modified: 2020-07-24 17:30:24 - Feat.: 0 - Title: BILLA spúšťa spotrebiteľskú súťaž „Uži si leto na bajku“ 02 - Modified: 2020-06-18 17:23:35 - Feat.: 0 - Title: V Bille nastala „Doba slovenská“. Reaguje na nárast záujmu zákazníkov o slovenské výrobky 03 - Modified: 2020-01-23 11:53:44 - Feat.: 0 - Title: BILLA sa stala hlavným partnerom Slovenského olympijského a športového výboru
01 - Modified: 2024-06-03 14:33:52 - Feat.: - Title: Slováci jedia málo ovocia a zeleniny. BILLA na to reaguje novou kampaňou 02 - Modified: 2024-04-26 10:01:33 - Feat.: - Title: Billa má novú kampaň na svoju privátnu značku 03 - Modified: 2024-03-26 08:33:04 - Feat.: - Title: BILLA v novej kampani vyzýva Slovákov, aby neboli príliš skromní 04 - Modified: 2023-12-06 12:24:07 - Feat.: - Title: Čo si vkladáme do nákupných košíkov? Podľa prieskumu sa v potravinách vôbec nevyznáme 05 - Modified: 2023-12-04 12:41:08 - Feat.: - Title: Chceme byť pre našich zákazníkov viditeľní, hovorí marketingová riaditeľka Billy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 01:56