StoryEditor

ČSOB radí podnikateľom rozšíriť biznis do nových priestorov

01.06.2020, 13:05
Autor:
pzpz
O kreatívu sa postarala agentúra MUW Saatchi&Saatchi.

Opatrenia prijaté v súvislosti s pandémiou na Slovensku výrazne skomplikovali život malým a stredným podnikateľom. O to intenzívnejšie sa objavila potreba ponúkať produkty a služby online a mať takúto alternatívu zabezpečenú aj do budúcnosti. ČSOB vždy podporovala slovenských podnikateľov a ich prezentáciu, preto im aj v novej kampani napomáha pri rozširovaní ich biznisu do nových online priestorov.

ČSOB v spolupráci s platformou Learn2code, ktorá má dlhoročné skúsenosti so vzdelávaním v oblasti online marketingu či tvorby e-shopov, poskytne podnikateľom užitočné digitálne know-how. Prihlásené firmy majú možnosť získať v prvom rade osobnú diagnostiku a následne prístup k odporúčaným online kurzom, ktoré im pomôžu napredovať v online biznise.

Ústredným motívom kampane sa stala vývesná obchodná tabuľa. Tá sa symbolicky nachádza v nových priestoroch pre biznis – doma u zákazníkov nakupujúcich online. Podporu od ČSOB vyjadruje jej rozsvietenie do cyanovej farby.

Kampaň prebieha v troch fázach. V prvej ČSOB vyžrebuje sedem podnikateľov s prístupom k online kurzom, v druhej ďalších sedem a v tretej fáze ich v žrebovaní doplní ďalších šesť firiem.  

O kreatívu sa postarala agentúra MUW Saatchi&Saatchi. „Chceli sme upútať pozornosť podnikateľov posolstvom, ktoré v súčasnej situácii môže vyznieť mierne kontroverzne. Ideálne však pomenúva riešenie nevyhnutné na to, aby podnikatelia neprichádzali o zákazníkov. Jednoducho treba prichádzať za nimi domov cez online priestor,“ uvádza Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi&Saatchi.

Okrem imidžového online videa sú nasadené dve krátke produktové videá, ktoré promujú riešenia od ČSOB pre bezpečné platby v rámci online podnikania. Kampaň dopĺňa rádiospot s výzvou pre podnikateľov a rôzne ďalšie formy online komunikácie.

Vizitka kampane:

Klient: ČSOB (Mária Mačurová)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka
Copywriter: Juraj Chmel
Strategy planner: Klaudia Linkeschová
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Diana Hromeková
Produkcia: TOXPRO
Režisér: Michal Pusztay

01 - Modified: 2019-12-05 06:52:35 - Feat.: 0 - Title: ČSOB mení dizajn všetkých platobných kariet. Kľúčovým vizuálom sú rieky a svetové metropoly 02 - Modified: 2020-05-26 06:42:53 - Feat.: 0 - Title: ČSOB spúšťa novú kampaň pre mladých
01 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 02 - Modified: 2023-11-02 10:54:23 - Feat.: - Title: ČSOB má novú hovorkyňu. Stala sa ňou Michaela Lovásová 03 - Modified: 2023-07-28 14:50:15 - Feat.: - Title: Ľudia bez domova či psy v útulku a prázdniny? ČSOB dáva účty zadarmo tretiemu sektoru 04 - Modified: 2023-05-17 12:59:21 - Feat.: - Title: Zažite komfort v cestovaní vďaka bankovej aplikácii 05 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 01:25