StoryEditor

Zuckerberg spustil zbierku pre WHO. Prispievať je možné prostredníctvom Facebooku

16.03.2020, 09:55
Autor:
pzpz
Nástroj na darovanie uľahčuje spôsob poskytnutia finančných prostriedkov.

Šéf americkej spoločnosti Facebook od vypuknutia koronavírusu aktívne pracuje na tom, aby bola sociálna sieť pre jej používateľov prínosom a zdrojom aktuálnych informácií.

Ešte minulý týždeň oznámil, že v rámci svojej charity venuje dve diagnostické zariadenia v San Franciscu. Prístroje by mali pomôcť rýchlejšie identifikovať obyvateľov nakazených vírusom COVID-19. S dotáciou na diagnostické zariadenia pomôže aj Bill Gates.

Zuckerberg sa rozhodol podporiť Svetovú zdravotnícku organizáciu (WHO) aj finančne. Oznámil to na svojom oficiálnom facebookovom profile: „Mnoho ľudí nám povedalo, že chcú pomôcť v boji proti koronavírusu, ale nie sú si istí ako. V spolupráci s Nadáciou OSN a WHO sme sa preto dohodli na zriadení COVID-19 Solidarity Response Fund, do ktorého môže ktokoľvek prispieť.“ Uviedol tiež, ako bude naďalej finančne pomáhať a na záver príspevku zakladateľ Facebooku poďakoval všetkým, ktorí sa snažia minimalizovať dopad pandémie.

Nástroj na darovanie spustil Facebook v priebehu minulého roka. Prispievanie je jednoduché a výška príspevku je ľubovoľná. Po otvorení sociálnej siete Facebook k donorstvu vyzve každého používateľa. 

Facebook

Ďalšie opatrenia Facebooku v súvislosti s koronavírusom:

  • Zákaz reklám na rúška. Sociálna sieť sa snaží ochrániť ľudí pred podvodníkmi, ktorí za zvýšené ceny predávajú ľuďom rúška, či iné ochranné zariadenia.

  • Platforma na najvyššej pozícií v news feede umiestnila príspevok so základnými informáciami a prepojením na stránku ministerstva zdravotníctva danej krajiny.

Reprofoto/ Facebook

  • Pri vyhľadávaní „coronavirus“ používateľov odkazuje na oficiálnu stránku WHO. Platí to pre Facebook aj Instagram.
  • Pridáva tiež príspevky, v ktorých vyzýva, aby ľudia dbali na svoje zdravie a aj na svojich blízkych a informovali sa opäť na oficiálnej stránke WHO.
  • Zuckerberg na podporu šírenia pravdivých informácií ponúkol WHO priestor na akékoľvek množstvo reklamy zadarmo.
  • Vyvíja tiež nástroje, ktorými by efektívnejšie eliminoval množstvo fake news a hoaxov šíriacich sa sociálnymi sieťami patriacimi jeho spoločnosti.
01 - Modified: 2020-03-11 12:13:47 - Feat.: 0 - Title: Ak chceme predísť ďalšej Cambridge Analytica, Facebook musíme regulovať ako tabakové spoločnosti 02 - Modified: 2020-03-12 13:58:01 - Feat.: 0 - Title: Google sa pridal k Facebooku. Zakazuje reklamy na masky
01 - Modified: 2023-07-11 07:45:32 - Feat.: - Title: Twitter: Od spasiteľa socials po rekordéra úpadku 02 - Modified: 2023-07-06 10:55:31 - Feat.: - Title: Adam Nochta: Pri nových médiách neustále experimentujeme a testujeme nové stratégie 03 - Modified: 2023-03-03 08:35:36 - Feat.: - Title: Cielenie na Facebooku na mladých? Zabudnite, odporúčajú experti digitálnych agentúr. Čo funguje a čo už dávno nie? 04 - Modified: 2022-12-02 15:04:16 - Feat.: - Title: Trendy 2023: Sociálne siete čaká rast videa aj podcastov 05 - Modified: 2022-11-14 08:07:07 - Feat.: - Title: 4 novinky zo 4 sociálnych sietí: Veľká zmena pre administrátorov Facebook stránok
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:06