Odborová súťaž Zlatý středník (prekl.: Zlatá bodkočiarka) spúšťa hodnotenie viac 400 prihlášok komunikačných projektov, čo je trikrát viac ako v minulom roku. Medzi prihlasovateľmi síce dominujú práce z Českej republiky, no 54 je ich aj zo Slovenska, píše sa v tlačovej správe.
Stalo sa tak prvýkrát v 18-ročnej histórii súťaže. Hodnotiť sa bude public relations a obsahovú komunikácia, sociálne médiá, digitálna komunikácia a kreatívne štúdiá.
Súťaž usporiadava profesijná organizácia PR Klub. Súťaž prešla v tomto roku zmenou – doteraz sa zameriavala na rôzne formy komunikácie, obsah a nástroje, ktoré súvisia s komunikáciou. Tento rok majú šancu aj projekty s influencermi, ktorí majú za úlohu budovanie značky či integráciu nástrojov. Na tieto parametre sa bude zameriavať odborná porota, pred ktorú sa postaví 54 slovenských projektov.
„Celkovo 54 prihlášok zo Slovenska vysoko prekročilo ciele, ktoré sme si stanovili na začiatku tohto pre nás prvého ročníka. Pre nás to znamená, že slovenskí zadávatelia a agentúry sa neboja vstúpiť do spoločného ringu s českými kolegami, “ povedal Martin Dobiš, Manager PR Klubu pre Slovensko a dodáva, že oceňuje porotu, ktorá nie je zaťažená lokálnym konkurenčným bojom.
Dobrou správou pre prihlásených je, že dostanú na svoju prácu spätnú väzbu. Tú pripraví porota zložená z odborníkov na reputáciu, šéfredaktorov, špičkových grafikov. Hodnotenie prebehne v priebehu marca.
Minulý rok vyhral napríklad známy online B2C magazín ČILICHILI, za ktorým stojí Vodafone.
Alebo medzi najlepšie webové stránky a aplikácie sa dostala iniciatíva Vím co jím a piju. Táto nezisková vládna iniciativa pre spotrebiteľov označuje potraviny, ktoré skutočne spĺňajú nutričné hodnoty. Úlohou bolo získať si dôveru spotrebiteľov v logo, ktoré označovalo kvalitné potraviny. Stavili na obsahový marketing – každý deň publikovali článok o zdravej výžive.