StoryEditor

Lidl spúšťa aplikáciu a digitálny lojalitný program

09.01.2020, 12:00
Autor:
pzpz
Aplikáciu môžu zákazníci využívať v ktorejkoľvek zo 139 predajní.

Diskontný reťazec Lidl prechádza digitálnou transformáciou. Ako jeden z lídrov v oblasti maloobchodu prichádza s novinkou, ktorou je digitálna zákaznícka karta „Lidl Plus“.  Výhody lojalitného programu ponúka so zreteľom na životné prostredie, teda bez plastovej kartičky či akejkoľvek papierovej komunikácie. S novou aplikáciou majú zákazníci exkluzívne zľavy vždy po ruke vo svojom smartfóne.

Nainštalovať si aplikáciu sa zákazníkom oplatí: dvakrát týždenne v nej totiž pribudnú nové zľavové kupóny. Dodatočnú zľavu je navyše možné získať pri každom nákupe. Aplikáciu si môžete bezplatne stiahnuť z Google Play ci Apple App Store, využívať ju môžete v ktorejkoľvek zo 139 predajní Lidla na Slovensku.

Rovnako ako pri online shope, je Slovensko jednou z prvých krajín, v ktorých diskont ponúkne zákazníkom možnosť nakúpiť ešte výhodnejšie. Slovensko je v poradí siedmou krajinou, v ktorej majú zákazníci Lidla možnosť využívať výhody programu „Lidl Plus“.  Lidl má predajne v 29 krajinách, pričom digitálnu vernostnú kartu ponúka v Dánsku, Holandsku, Nemecku, Poľsku, Rakúsku a Španielsku.

„V Lidli sa neustále snažíme ponúkať zákazníkom vysokú kvalitu za čo najvýhodnejšie ceny Lidl Plus je ďalším spôsobom ako to dosiahnuť. Je to dobrovoľný a doplnkový lojalitný program, ktorým chceme zákazníkom poskytnúť ďalšie dodatočné zľavy a nakupovať špeciálne ponuky. Nájdu v nej aj ďalšie zaujímavé informácie a v budúcnosti aj ďalšie funkcionality,“  vysvetlil Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika.

„Ostrý štart sa udial v utorok 7. januára, odvtedy si môžu aplikáciu stiahnuť všetci zákazníci. Je o ňu mimoriadny záujem a doteraz si ju stiahli a nainštalovali desiatky tisíc užívateľov. Predtým ju niekoľko týždňov, rovnako ako pri online shope, testovali naši zamestnanci, ktorí tak ako prví dostali možnosť vyskúšať si všetky benefity tejto aplikácie a poskytli nám užitočnú spätnú väzbu,“ vysvetlil Peter Gažo, vedúci úseku digital, a dodal: „Jednou z predností našej aplikácie je rýchlosť a jednoduchosť jej používania. Naskenovaním digitálnej karty kedykoľvek v procese blokovania tovaru sa automaticky uplatnia všetky aktivované kupóny či ďalšie chystané výhody. Nie je potrebné skenovať každý kupón individuálne ako to zákazníci možno poznajú z iných reťazcov. Všetko prebehne na pozadí a nezdržuje pri nakupovaní.“

01 - Modified: 2019-11-29 08:47:13 - Feat.: 0 - Title: Prieskum: Alza je stále najobľúbenejším e-shopom a Lidl-Shop útočí na prvú desiatku 02 - Modified: 2019-12-10 10:48:21 - Feat.: 0 - Title: Prieskum: Ako top 100 slovenských firiem využíva sociálne siete? 03 - Modified: 2019-10-17 08:19:41 - Feat.: 0 - Title: Slovenský Lidl spustil e-shop a predstavil digitálny vernostný program
01 - Modified: 2021-10-27 14:05:52 - Feat.: - Title: Lidl štartuje vlastný podcast 02 - Modified: 2021-01-29 12:29:39 - Feat.: - Title: Rada pre reklamu vyniesla verdikt: Sťažnosť na reklamu Lidla je neopodstatnená 03 - Modified: 2020-12-16 11:04:40 - Feat.: - Title: Samoobslužné pokladnice už aj v Lidli 04 - Modified: 2020-11-24 09:07:03 - Feat.: - Title: Lidl mení PR agentúru 05 - Modified: 2020-11-07 12:34:13 - Feat.: - Title: Kúpili ste biele, bude z toho červené. Lidl podporil budúcich vinárov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 05:19