StoryEditor

ČSOB má novú kampaň o investovaní

08.01.2020, 07:40
Autor:
pzpz
V hlavnej úlohe sa okrem sovy predstavil školáčik.

Hlavným hrdinom novej reklamy ČSOB je tentoraz okrem bielej polárnej sovy aj malý chlapec, ktorého čaká prvý deň v škole. Spot sa nakrúcal v Bratislave pod režisérskou taktovkou Dana Dekana a o 3D postrodukciu sa postaralo štúdio Alien.

Hlavnou ideou najnovšej kampane z dielne MUW Saatchi & Saatch je odporúčanie, že vďaka pravidelnému investovaniu do fondov si môžete splniť svoje ciele skôr. 

Spot bude okrem televízie nasadený aj na YouTube, Facebooku či Instagrame. Online budú dopĺňať displejové formáty, recuty TV spotu a samostatné YouTube video. Kampaň zároveň sprevádza kľúčový vizuál, s ktorým sa ľudia stretnú v pobočkách banky.

ČSOB

"Hľadali sme originálnejší insight, na ktorom by sme postavili kampaň. Dramatizovať skutočnosť, že vďaka investovaniu dosiahnete svoje ciele oveľa skôr, je nielen zaujímavým produktovým benefitom, ale aj témou pre komunikáciu,” hovorí o kampani Jaroslav Vígh, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi a dodáva: “Výrazný charakter sovy nám pomáha nielen v jasnej odčítateľnosti našich spotov, ale umožňuje nám aj byť v každej ďalšej kampani trochu iní, a tým divákov stále prekvapovať."

 Po dvoch týždňoch spot doplní aftershot komunikujúci investovanie cez aplikáciu ČSOB SmartBanking. „Pravidelné investovanie do fondov, a to aj menších sumách, klientov posúva k napĺňaniu ich veľkých cieľov. Investičný program prezentovaný v najnovšej kampani je pre klientov dostupný nielen preto, že môžu investovať aj  nízke čiastky,  ale aj preto, že si ho môžu zriadiť veľmi jednoducho v 4 krokoch priamo v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking. Vývoj fondov a hodnotu svojich investícii si môžu v aplikácii kedykoľvek sledovať a majú ich tak doslova pod palcom,“ vysvetľuje hovorkyňa ČSOB Anna Jamborová.

Vizitka kampane:

Klient: ČSOB
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jaroslav Vígh
Stratég: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
Copywriter: Dajana Székelyová, Jaroslav Vígh
Art Director: Ivan Tichý, Roman Švajka, Peter Danada
Unit Director: Anna Dzurjaníková
Head Account Manager: Anh Doan
Account Manager: Hana Krupová
Produkcia: Hitchhiker Films
3D: Alien Studio
Réžia: Dano Dekan
DOP: Martin Chlpík

01 - Modified: 2019-09-19 11:12:33 - Feat.: 0 - Title: ČSOB: Uvoľnite miesto najlepšie hodnotenej aplikácii 02 - Modified: 2019-09-24 15:11:54 - Feat.: 0 - Title: Vznikla prvá telefonická linka pre ľudí, ktorí radi prezrádzajú spoilery 03 - Modified: 2019-10-21 06:56:55 - Feat.: 0 - Title: Aj malé firmy z Kočoviec, Hranovnice a Tlmáč sa dostali do médií 04 - Modified: 2019-10-30 06:47:36 - Feat.: 0 - Title: Vznikla dizajnová kolekcia predmetov s motívom slovenských ciest. Je plná dier 05 - Modified: 2019-12-05 06:52:35 - Feat.: 0 - Title: ČSOB mení dizajn všetkých platobných kariet. Kľúčovým vizuálom sú rieky a svetové metropoly
01 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 02 - Modified: 2023-11-02 10:54:23 - Feat.: - Title: ČSOB má novú hovorkyňu. Stala sa ňou Michaela Lovásová 03 - Modified: 2023-07-28 14:50:15 - Feat.: - Title: Ľudia bez domova či psy v útulku a prázdniny? ČSOB dáva účty zadarmo tretiemu sektoru 04 - Modified: 2023-05-17 12:59:21 - Feat.: - Title: Zažite komfort v cestovaní vďaka bankovej aplikácii 05 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 06:04