archív
StoryEditor

Klub reklamných agentúr Slovenska má nového člena

23.08.2019, 12:49
Autor:
TSTS
Je ním Elite Solutions.

Združenie zastrešujúce najúspešnejšie reklamné agentúry pôsobiace na slovenskom trhu rozhodnutím Valného zhromaždenia prijalo za svojho nového člena agentúru Elite Solutions.  

Agentúra pôsobí na slovenskom trhu viac ako 12 rokov. Pôvodne digitálna agentúra, so silným technologickým backgroundom dnes poskytuje klientom reklamný full service. Medzi ich klientov dlhodobo patria O2 Slovensko, Slovnaft, SHP Harmanec (Group), Bioderma, ZSE, Hyundai, STOCK, Tesco Mobile alebo Baumit.

V poslednom období zarezonovala najmä práca #Nebuď pirát, pre klienta O2 Slovensko, ktorá sa venovala problému používania telefónu za volantom. Práca získala na súťaži Zlatý klinec 6 klincov a podľa prvých výsledkov dokázala zmeniť postoj k používaniu telefónu počas šoférovania.

K novému členstvu v KRAS sa za agentúru vyjadril jej Client Service Director, Marián Hlinka. “Počas 8 rokov v Elite Solutions, ktoré si ja osobne v agentúre pamätám, sa vďaka tvrdej práci, nadšeniu a skvelej partii ľudí okolo, či už bývalých alebo súčasných Eliťákov, tešíme neustálemu progresu. Súčasťou tejto cesty nie sú len klientské projekty, ale aj aktivity, ktoré vyvíjame ako člen ADMA či v Rade pre reklamu. Veľmi sa tešíme, že k nim pribudne aj členstvo v KRAS-e. Klub reklamných agentúr Slovenska považujeme za stálicu a dôležitú organizáciu na reklamnom trhu, ktorá na Slovensku združuje tie najlepšie agentúry a je nám veľkou cťou a potešením, že sa k nim môžeme zaradiť. ”

Členmi KRAS sú agentúry Apple Pie, Effectivity Powered by Publicis, Istropolitana Ogilvy, JandL, marketing a reklama,  MullenLOWE GGK, MUW SAATCHI & SAATCHI,  MADE BY VACULIK, Respect APP, TRIAD, Wiktor Leo Burnett, Zaraguza a Elite Solutions.    

Hlavným poslaním Klubu reklamných agentúr Slovenska je zvyšovať úroveň slovenskej reklamy a marketingovej komunikácie. Každoročne organizuje národnú súťaž efektivity marketingovej komunikácie EFFIE Slovakia a súťaž kreativity ZLATÝ KLINEC, ktoré za posledné roky doplnil i o konferenčný program.  Spolu s partnermi získal titul Golden Representative of the Year 2017 a stal sa tak spomedzi viac ako 50 krajín najúspešnejším reprezentantom najprestížnejšieho svetového reklamného festivalu Cannes Lions. KRAS úspešne zadefinoval desatoro férového tendrovania a pravidelne organizuje event vzdelávacieho formátu Raňajky s reklamou. V spolupráci s audítorskou spoločnosťou BDO zostavuje branžové rebríčky ekonomickej výkonnosti TOP KRAS a TOP ADVERTISING AGENCIES SLOVAKIA. 

01 - Modified: 2019-12-19 11:13:55 - Feat.: 0 - Title: Klub reklamných agentúr Slovenska si zvolil prezidentku
01 - Modified: 2024-09-10 06:37:16 - Feat.: - Title: Alexander Smik: Reklama musí riešiť problém klienta, scamy pre súťaže už nefungujú 02 - Modified: 2024-01-11 14:11:16 - Feat.: - Title: Agentúry sa dnes rešpektujú a vedia sa vzájomne oceniť, hovorí prezident KRAS 03 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 04 - Modified: 2023-09-07 07:31:08 - Feat.: - Title: Ak dokážeme na Zlatom klinci zahodiť egá a ukázať na tie najlepšie práce, bude to dobre strávený čas 05 - Modified: 2023-08-01 09:13:46 - Feat.: - Title: Ani brand, ani performance. Jedno bez druhého jednoducho nefunguje, hovorí Alexander Smik
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 01:17