Aktuálna festivalová kampaň Orangeu je pokračovaním série spotov postavených na vyjadrení postoja značky k spoločnosti a k jej budúcnosti. Operátor chce kampaňou motivovať zákazníkov, aby výhody technológií využívali s rozumom.
„Už niekoľko rokov prostredníctvom našich aktivít upozorňujeme na zodpovedné používanie mobilných technológií. Aj v kontexte pôsobenia na trhu si uvedomujeme dôležitosť virtuálneho sveta a využívania mobilných technológií pre zvýšenie komfortu každodenného života. V dnešnej dobe je už úplne prirodzené mať neustále k dispozícii mobil a zdieľať svoje zážitky,“ približuje Barbora Oberučová, PR & Events Coordinator Orange Slovensko a pokračuje: „Zároveň však chceme poukázať na to, že nástroj, ktorý má pomáhať zbližovať a spájať ľudí, robí niekedy pravý opak – ak sa používa nesprávne. Preto svojich zákazníkov dlhodobo motivujeme k tomu, aby výhody technológií využívali s rozumom, poznali nástrahy a obmedzenia virtuálnej reality a hlavne, aby sa nepripravovali o skutočné zážitky s blízkymi či priateľmi.“A to napríklad aj na festivaloch. Ambíciou Orangeu je motivovať návštevníkov festivalov k tomu, aby si jedinečné chvíle užili s hlavou hore, bez mobilu a nepozerali sa na svet len cez displej smartfónov. Zákazníci Orangeu, ktorí túto myšlienku podporia a počas koncertov na festivaloch si aspoň na 1 hodinu svoj mobilný telefón odložia v špeciálnej úschovni v Orange zóne, dostanú navyše extra porciu 5 GB mobilných dát.
Kreatívny koncept kampane vznikol aj na základe víťazného návrhu „Data charger" v kategórii Young Lions na Zlatom klinci 2018. Autormi myšlienky sú Matej Homola a Matúš Hliboký.Vizitka kampane Orange Festivaly – Zodpovedné používanie mobilu na koncerte:
Názov: Orange Festivaly_ Mobil dole #hlavahore
Klient: Orange Slovensko, a.s./Katarína Špirková, Hana Čupilová
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Juraj Dvorecký
Art director: Zuzana Porubcová
Copywriter: Karin Hykšová, Matúš Švirloch
Account: Miša Kolrusová
Autor myšlienky „Data charger": Matej Homola a Matúš Hliboký
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV, OOH, BTL, Online
Termín nasadenia: 29. 6. 2019
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Leopard Production
Réžia: Peter „Pepe" Ehrenberger
Názov pesničky použitej v spote: Doba doba, od Billy Barman