Národné kolo Young Lions pozná víťazov. Po verejnej prezentácii prvých troch shortlistových prác porota rozhodla o tom, kto vycestuje na festival kreativity Cannes Lions a porovná si sily s reklamnými profesionálmi z celého sveta.
99 prác v siedmych kategóriách hodnotila šesť členná porota spolu so zástupcami partnerov jednotlivých kategórií.
Partnerom kategórie MARKETERS a FILM je VÚB banka, spoločnosť Orange Slovensko podporuje kategóriu DIGITAL, Slovak Telekom zas kategóriu DESIGN. Asociácia mediálnych agentúr zastreší zadanie v kategórii MEDIA, Slovenská Sporiteľňa kategóriu pre profesionálov z PR. Partnerom kategórie PRINTje Egobox.
Jubilejný desiaty ročník bol odčlenený od Zlatého Klinca. Dostal vlastný priestor na evente v KC Dunaj. Do súťaže sa prihlásilo 102 dvojčlenných tímov. Najviac prác odovzdali dvojice v kategóriách Print(26) a Digital(23). Naopak najmenej prihlášok mala kategória Design(8) a Film(8).