Young Lions Slovakia dal tento rok už desiatykrát priestor reklamným profesionálom do 30 rokov, aby súťažili o šancu zúčastniť sa na festivale Cannes Lions. Víťazné dvojice si v Cannes porovnávajú schopnosti s tímami mladých z celého sveta.
Dvojčlenné kreatívne tímy mali 48 hodín na to, aby odovzdali práce na základe zadaní v siedmych kategóriách. Partnerom kategórie MARKETERS a FILM je VÚB banka, spoločnosť Orange Slovensko podporuje kategóriu DIGITAL, Slovak Telekom zas kategóriu DESIGN. Asociácia mediálnych agentúr zastreší zadanie v kategórii MEDIA, Slovenská Sporiteľňa kategóriu pre profesionálov z PR. Partnerom kategórie PRINT je Egobox.
Do jubilejného ročníka bolo odovzdaných 99 prác zo 102 prihlásených tímov. Najviac – 26 v kategórii Print a druhý najvyšší počet prác mal digitál- 23. Najmenej prihlášok má kategória Design a Film, v oboch 8.
"Som rád, že v jubilejnom desiatom ročníku sa podarilo zvýšiť kvalitu prác a eliminovali sme "streľby naslepo". Young Lions si zaslúži vlastný priestor, prvýkrát ho realizujeme mimo Zlatého klinca na samostatnom evente v KCčku. Nakoniec sa ukázalo, že fee za prihlášku nie je bariérou pre ľudí, ktorí si vážia možnosť zúčastniť sa Cannes Lions a meraž sily s tými najlepšími na svete. Ďakujem všetkým partnerom kategórií, ktorí výrazne pripsievajú k hodnote súťaže a tomu, že ju aj vďaka ich inšpiratívnym zadaniam posúvame hore," hovorí Róbert Slovák, prezident KRAS-u.
Ako sme už avizovali, desiaty ročník Young Lions na Slovensku bude mať vlastný event 4. apríla v KC Dunaj, kde budú prebiehať prezentácie shortlistov pred porotou. Na evente spoznáme aj víťazov.