StoryEditor

Najjednoduchšia cesta do Cannes vedie cez súťaž Young Lions

04.03.2019, 11:03
Autor:
redred
Už v utorok sa môžete o tejto výnimočnej súťaži dozvedieť viac, a to na Raňajkách s reklamou.

Talentovaní profesionáli do tridsať rokov dostanú už desiaty rok šancu zúčastniť sa národného kola Young Lions a postúpiť do svetového kola, ktoré sa bude konať v Cannes počas festivalu Cannes Lions. Registrácia do viacerých kategórii je už spustená na www.younglions.sk.

Kick off, na ktorom sa môžu návštevníci dozvedieť bližšie informácie o súťaži, jednotlivých kategóriach aj zadaniach, sa bude konať už zajtra o 8.30 na Raňajkách s reklamou vo Foxforde na Obchodnej. Kick off je určený pre všetkých, ktorí sa chcú zapojiť a získať dobré tipy, ale aj pre odbornú verejnosť, ktorú zaujíma výchova talentov v Európe.

Tento rok očakáva súťaž zmena - vyhlasovanie výsledkov nebude pridruženou aktivitou na festivale Zlatý klinec. Mená víťazov Young Lions sa dozvieme 4. apríla v KC Dunaji na samostatnom evente venovanom mladým levom.

Súťaž, ktorú organizuje Ad Awards Association, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a mesačník Stratégie, čaká aj ďalšia zmena - od tohto roka bude účasť v súťaži spoplatnená - jeden tím zaplatí spolu 100 eur. Prezident KRAS-u Róbert Slovák túto zmenu vysvetľuje takto: "Víťazstvo v národnom kole Young Lions je obrovská hodnota, víťazi získajú letenku, ubytovanie a najmä pas na najprestížnejší festival kreativity na svete Cannes Lions, kde môžu tráviť týždeň nielen porovnávaním si síl s kreatívcami z celého sveta, ale aj na prednáškach top ľudí z biznisu či kultúry. Hodnota výhry sa tak pohybuje na úrovni päťtisíc eur, preto mi investícia pre jednotlivca v hodnote 50 eur pripadá adekvátna. Súťaž je určená pre profesionálov, ktorí, predpokladám, chcú investovať do seba a svojho vzdelávania."

Okrem spoplatnenia registrácie majú mladí možnosť súťažiť v Cannes aj vďaka partnerom, ktorí hradia väčšinu nákladov. Partneri súťaže podporujú jednotlivé kategórie a pri zadaniach zväčša vystupujú ako zadávatelia. Vďaka tomuto systému sme jedni z mála reprezentantov Cannes Lions vo svete, ktorí majú v národnom kole súťaže zadania pre reálnych klientov a zároveň aj možnosť realizácie víťazných prác.

Partnerom kategórie MARKETERS a FILM je VÚB banka, spoločnosť Orange Slovensko podporuje kategóriu DIGITAL, Slovak Telekom zas kategóriu DESIGN. Asociácia mediálnych agentúr zastreší zadanie v kategórii MÉDIÁ,  Slovenská Sporiteľňa kategóriu pre profesionálov z PR. Firmy sa môžu ešte stále stať partnerom populárnej kategórie PRINT.

Zadania sa budú postupne zverejňovať na stránke www.younglions.sk, ako aj na strategie.sk.

01 - Modified: 2023-06-22 07:27:30 - Feat.: - Title: Kde sa učí reklama a koľko absolventov marketingových odborov si nájde prácu vo fachu? 02 - Modified: 2022-06-15 18:46:02 - Feat.: - Title: Veľký úspech pre mladých kreatívcov: v Cannes získali zlato 03 - Modified: 2021-06-25 10:21:35 - Feat.: - Title: Predstavujeme talenty slovenskej reklamy: Všetky pocity z Young Lions sú silnejšie, ako som čakala 04 - Modified: 2021-06-14 12:57:24 - Feat.: - Title: Klaudia Linkeschová: Reklama, ktorá ma osloví? Má nečakané twisty a ostane v hlavách aj po niekoľkých rokoch 05 - Modified: 2021-06-14 13:45:30 - Feat.: - Title: Václav Kudělka: Verím, že grafické pero je silnejšou zbraňou ako tá strelná
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:44