StoryEditor

Peter Šebo: S pomocou mimozemšťana otvorila Tatra 15-tisíc nových účtov

Na druhom ročníku Festivalu natívnej reklamy (2018) predstavil Peter Šebo, zakladateľ a CDO digitálnej agentúry PS:Digital, 3 úspešné natívne kampane z vlastnej dielne.

Používatelia si s chatbotom vymenili 1,5 milióna správ

“V kampani Tatra banky sme využili chatbot, jeden z najnatívnejších formátov. Nebol výsledkom umelej inteligencie, ale náročnej práce copywriterov. Potrebovali sme u používateľov dosiahnuť pocit, že si píšu so skutočnou osobou (Sajfom). Chatbot až v 80 % prebiehal na mobilných zariadeniach, len 2 % užívateľov prichádzalo z PC. Vedeli sme, že staré známe ,Najskôr práca, potom zábava‘ na mladých neplatí. Spočiatku sme zaujali stratégiu hry, používatelia mimozemšťana učili po slovensky, vymieňali si obrázky. Vďaka natívnemu chatbotovi sa s bankou neskôr ochotne rozprávali aj o kampaňových posolstvách či produktových benefitoch,” vysvetľuje Šebo

“Strávili s nami veľa voľného času, strategicky sme ich remarketovali na narodeniny či meniny a odpočítavali koniec kampane. Za 16 týždňov sa nám podarilo dosiahnuť takmer 100 % open rate, vymeniť vyše 1,5 milióna správ, a čo je najdôležitejšie, otvoriť 15-tisíc nových účtov. Z Tatra banky sa nám podarilo spraviť lídra na trhu medzi študentskými účtami,” hovorí Šebo.“Matúš na Instagram v reálnom čase pridával instastories. Svojich sledovateľov najskôr oboznámil s účasťou na zahraničnej brigáde. Hneď po jeho príchode do Anglicka bolo jasné, že nič neprebieha podľa plánov. Situácia sa ešte viac vyhrotila, keď boli Matúšovi odobraté doklady a znemožnený odchod domov. Následne sa na istý čas odmlčal. V tom čase jeho stories denne sledovalo až 70-tisíc ľudí, príbehu sa chytili aj médiá a iní youtuberi. Matúš však zostával nedostupný na všetkých svojich sociálnych sieťach,” hovorí Šebo.

Rozuzlenie prišlo až s videom mladého youtubera, v ktorom sa ospravedlnil za podvod a zavádzanie svojich divákov. Následne demonštroval všetky chyby, ktoré spravil pri vycestovaní za podozrivou prácou. “Video na Facebooku a Youtube videlo vyše 350-tisíc ľudí. Buďte tam, kde je vaša cieľovka,” radí Šebo a pokračuje: „Naša kampaň okrem instastories a výsledného videa neprebiehala na žiadnej inej platforme. Vďaka natívnej kampani sa nám podarilo mladých varovať pred podozrivými brigádami v zahraničí, ktoré môžu navždy zmeniť ich vlastné stories.”

O tom, ako si aj sami vytvoríte kvalitný a zdieľaný obsah, sa môžete viac dočítať v príručke pre natívnu reklamu a obsahový marketing.

01 - Modified: 2024-02-20 12:48:59 - Feat.: - Title: Strossle sa mení na Engerio, CEO je Filip Kuna 02 - Modified: 2023-07-28 06:17:07 - Feat.: - Title: Filip Kuna: Prečo som skončil v Strossle, čo budem teraz robiť a prečo by som si to aj stokrát zopakoval 03 - Modified: 2022-11-10 23:00:00 - Feat.: - Title: Mini triky, ktoré nosia maxi predaje 04 - Modified: 2022-09-22 18:57:06 - Feat.: - Title: Myslíte si, že váš produkt sa nedá inovovať? Tak skúste predávať obyčajnú vodu 05 - Modified: 2022-05-05 05:41:57 - Feat.: - Title: Viete si predstaviť, že by vaša jediná reklamná kampaň trvala 7 rokov?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 03:38