V polovici minulého roka agentúra TRIAD oznámila, že do tímu prichádza Anna Ölvecká. Stala sa Executive Directorkou, z tejto pozície šéfuje agentúre TRIAD, ktorá si už tretíkrát od Stratégií prebrala ocenenie Agentúra roka. O svojom prvom polroku v TRIAD-e hovorí pre Stratégie.
Prečo ste sa rozhodli prijať ponuku TRIAD-u?
V agentúre Performics som bola dlho a už som rozmýšľala, že to, čo robím, asi nie je to, čo chcem robiť aj o desať rokov. Ako to väčšina z nás v marketingovom svete pozná, priebežne prichádzajú pracovné ponuky, ale pri žiadnej sa mi nerozbúchalo srdiečko. Keď mi zavolala Maru (Mitlíková, pozn. red.), vysvetlila situáciu v TRIAD-e a vlastne ma pozvala na pohovor, bola som nadšená. Strach z toho, či na tom mám, a zároveň radosť z možnosti byť súčasťou legendárnej partie ľudí v devínskej agentúre sa vo mne bili počas celého procesu výberu. Faktom však je, že ak by som videla inzerát na túto pozíciu, neprihlásila by som sa. Reklamný svet od mediálneho je dosť vzdialený, a to sa mi aj potvrdilo. Ďakujem Maru, Marekovi a Wosovi za ich odvahu.
Čo konkrétne vás pri kreatíve prekvapuje?
Robila som v mediálnych agentúrach a mediálne stratégie niekoľko rokov, mala som pocit, že ma už nič neprekvapí. Je pravda, že s kreatívou som nemala skúsenosti, aj keď s TRIAD-om som pravidelne spolupracovala vďaka rovnakým klientom. Poznala som ich prácu, ale nevedela som, ako to vnútri reálne funguje. Stále ma udivuje, ako veľmi intuitívna je kreatíva. Príde brief, nasleduje zladenie sa s klientom, zistenie, čo konkrétne znamená každé slovo, každá veta, aby sme zistili, či ten pohľad je rovnaký. A nakoniec aj tak môže prísť výstup, feedback, že na fotke je lyžička málo kovová. V mediálnom svete sú nastavené pravidlá – aký je rozpo...
Zostáva vám 85% na dočítanie.