StoryEditor

Občianske združenie Ľudia z marketingu má dvoch nových členov

01.10.2018, 10:39
Autor:
rmrm
Luciu Rabatin a Ronalda Luptáka.

Lucia Rabatin pracuje pre Curaprox od roku 2009, od 1.9. 2018 na pozícii managing director CURADEN Slovakia s.r.o., ktorá zastupuje značku CURAPROX na Slovensku.

Ronald Lupták má viac ako 16 ročné skúsenosti s riadením viacerých brandov. V roku 2014 nastúpil do spoločnosti HEINEKEN Slovensko, kde od októbra 2018 bude zastávať pozíciu marketingového riaditeľa HEINEKEN Slovensko.

„Chceme inšpirovať k lepšiemu marketingu a veríme v profesionalitu ľudí, ktorí sú jeho súčasťou. Preto sa veľmi sa teším, že Lucia s Ronaldom prichádzajú medzi nás. Obidvaja svojou doterajšou prácou veľmi pozitívne ovplyvňujú komunikáciu a positioning značiek, ktoré zastupujú,“  vyjadrila sa prezidentka združenia Ľudia z marketingu, Dáša Juríková.

„Prichádzam z firmy, ktorá si 90% svojich marketingových aktivít zabezpečuje inhouse. Bude pre mňa zaujímavé spoznať kolegov zo spoločností, ktoré to majú presne opačne, zdieľať s nimi skúsenosti a posúvať naše značky vpred,“ povedala Lucia Rabatin a dodáva: „Od môjho členstva očakávam, že spolu s tímom budeme monitorovať to naj zo slovenskej a svetovej reklamy, oceňovať šikovných marketérov a poukazovať na férový prístup spolupráce v slovenskej reklame.

Archív Stratégie

„Členstvo v združení Ľudia z marketingu som sa rozhodol prijať s nádejou, že aktivity tohto združenia pomôžu zvýšiť atraktivitu nielen marketingu ako takého, ale aj samotnej „strany klienta“. Vznikol by tak pekný odkaz pre budúce generácie,“ zhodnotil svoje očakávania Ronald Lupták.

Archív Stratégie

Lucia Rabatinová, Managing director CURADEN SLOVAKIA

Lucia v roku 2010 ukončila Ekonomickú Univerzitu v Bratislave. Počas štúdia pracovala tri roky v IBM ISC na HR, odkiaľ odišla na študijný pobyt do Španielska. Po návrate začala pracovať pre CURAPROX, kde pôsobí od roku 2009. V CURAPROX ešte ako študentka viedla osvetové predstavenie Zubná hliadka. Neskôr sa venovala rozbehu maloobchodného predaja, CURAPROX Smile Shopov. Od roku 2012 sa plnohodnotne venovala marketingu a študentom zubného lekárstva v rámci projektu Dental Alarm a BRUSHER. Od 1.9.2018 pracuje na pozícií Managing Director spoločnosti CURADEN Slovakia s.r.o., ktorá zastupuje značku CURAPROX na Slovensku.

Ronald Lupták, Marketing Director HEINEKEN Slovensko

Pracuje viac ako 16 rokov v oblasti reklamy a marketingu. Kariéru začal v reklamných agentúrach Euro RSCG, Wiktor Leo Burnett a MUW Saatchi & Saatchi. Na strane klienta začínal v SkyEurope Airlines. Ako riaditeľ marketingovej komunikácie reštartoval challengerskú komunikáciu značky O2 s doposiaľ neprekonaným seriálovým typom komunikácie Maňušky. Koncept, ktorý umožňoval poukazovať na neprávosti trhu a zdôrazniť tak férovú komunikáciu vyzývateľskej značky O2, sa zároveň vyznačoval absolútnou konzistentnosťou, vysokou páčivosťou a takmer stopercentným priradením k značke, bez strát v odčítaní posolstva.

Od roku 2014 vo farbách HEINEKEN Slovensko reštartoval značku Zlatý Bažant a uviedol na trh Strongbow. Za najúspešnejší projekt považuje Zlatý Bažant ´73 a to nielen z hľadiska komunikácie, ale aj z hľadiska samotného produktu, jeho kľúčových propozícií a vytvorenia nadšenia z projektu Zlatý Bažant ´73 vo vnútri organizácie. V roku 2017 dostal Ronald možnosť dočasne pracovať v centrále Heinekenu v Amsterdame na pozícii Cider Marketing Manager. Naspäť, do HEINEKEN Slovensko sa vrátil v novemri 2017 na pozíciu Head of Brands & Media. Od októbra bude zastávať pozíciu marketingového riaditeľa HEINEKEN Slovensko. Preberie tak zodpovednosť nielen za brand marketing, ale aj za trade marketing, prieskumy, inovácie, a stane sa tak členom top manažmentu a jedným z konateľov tejto pivovarníckej spoločnosti na Slovensku. 

Popri práci si Ronald plní svoj detský sen a pracuje ako vodič električky v bratislavskom Dopravnom podniku, pričom celý zárobok z tejto činnosti venuje Dobrému anjelovi.

Zoznam členov OZ Ľudia z marketingu: Branislav Brzula (Lidl Slovensko), Adam Horecký (Made by Vaculík), Martin Horváth (Deutsche Telekom), Miloš Lalka (Orange), Juraj Mičko, Marek Mikle (Union poisťovne), Anton Molnár (Slovnaft), Petra Novotná (Slovek Telekom), Peter Holík (Slovenská sporiteľňa), Lucia Rabatin (Curaden Slovakia), Ronald Lupták (Heineken Slovensko), Milada Halová (Tatra banka), Dáša Juríková (Slovenská sporiteľňa), Martina Hrivnáková (VUB banka), Igor Tóth (O2), Marek Kopča (Hyundai), Róber Slovák (KRAS)

01 - Modified: 2021-11-09 09:45:46 - Feat.: - Title: Hľadá sa kreatívna agentúra pre zlepšenie komunikačnej stratégie očkovacej kampane 02 - Modified: 2020-10-30 11:31:05 - Feat.: - Title: Ocenenie MARKETÉR ROKA má nové pravidlá 03 - Modified: 2019-11-22 19:38:59 - Feat.: - Title: Marketérom roka 2019 je Dáša Juríková zo Slovenskej sporiteľne 04 - Modified: 2019-11-14 06:17:40 - Feat.: - Title: Súťaž Marketér roka 2019 pozná shortlist 05 - Modified: 2018-12-10 10:33:55 - Feat.: - Title: Ocenenie pre Marketéra roka bude z biologicky rozložiteľného materiálu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 03:11