Zadaním od spoločnosti Microsoft bol predaj čo najväčšieho množstva personalizovaných/ prispôsobených Xbox herných konzol. Problémom bol v tom, že takto vytvorené herné ovládače podľa seba boli o 50 percent drahšie, ako tie klasické.
S cieľom motivovať hráčov k nákupu konzol dizajnovo upravených podľa vlastného vkusu sa rozhodla spoločnosť Microsoft v spolupráci s agentúrou McCann London vytvoriť kampaň „Fanchise Model“. Princíp spočíval v tom, že si hráči vytvorili vlastnú hernú konzolu, ktorú mohli ďalej predávať.
Tvorcovia boli naozaj kreatívni a vytvorili množstvo zaujímavých dizajnov, napríklad podľa vzoru Donalda Trumpa, Mimoňov, vlajok štátov a dokonca aj vlajky komunity LGBT.
Pozrite si case video:
Práca získala ocenenie Grand Prix v kategórii Creative E-Commerce, ktorá tento rok na Cannes Lions oslavovala svoju premiéru. Jej cieľom je inovácia v ceste zákazníka k väčšej angažovanosti značky a skutočnému obchodnému úspechu.