StoryEditor

Sieť potravín KRAJ otvára prvé potraviny menšieho formátu

31.05.2018, 10:58
Autor:
rmrm
Z doterajších predajných výsledkov vyplýva, že 56 % predaných produktov tvoria slovenské potraviny.

Sieť potravín KRAJ, ktorá predstavila svoj koncept predajne potravín začiatkom marca. Po pilotnej predajni a supermarkete aktuálne otvára prvú predajňu menšieho formátu.

„Rovnako ako prvé dve predajne, aj táto ponúkne pod jednou strechou bežné potraviny, kvalitné produkty s dôveryhodným pôvodom od menších lokálnych a regionálnych výrobcov, zdravé – bio, dia, vegetariánske, vegánske, eko – výrobky, ako aj  potraviny bez lepku či laktózy pre čoraz väčšiu skupinu ľudí s potravinovou intoleranciou,“ hovorí Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Terno.

Nová predajňa má rozlohu 183 m2. Ďalšia predajňa rovnakého typu pribudne o pár týždňov v podchode Trnavské Mýto.

Terno

„Zákazníci si naše prvé predajne obľúbili, potvrdzujú to predajné výsledky. Do 27. mája v KRAJi zrealizovali viac ako 200 tisíc nákupov, pri ktorých opakovane použili takmer 8 tisíc vernostných kariet,“ doplnil Stanislav Čajka. Ako ďalej informoval, vďaka pestrejšej skladbe sortimentu tu zákazníci nakupujú viac výrobkov, čo sa odzrkadlilo v raste priemernej hodnoty nákupného košíka o 19 %. Vo všeobecnosti stúpa najmä obrat v sortimente čerstvých potravín - ovocie a zelenina, čerstvé mäso a mliečne výrobky. Zákazníci kupujú viac základných potravín od slovenských, a aj malých regionálnych výrobcov, ako sú cestoviny, konzervy, sterilizovaná zelenina. Do košíka tiež častejšie vkladajú zdravé potraviny (bio, dia, racio, bez lepku, bez laktózy), a tiež alternatívne potraviny v segmente strukovín, cestovín či múk. Z predajných výsledkov tiež vyplýva, že 56 % predaných produktov tvoria slovenské potraviny. Tento podiel bude s blížiacou sa sezónou lokálneho ovocia a zeleniny narastať.

Terno

01 - Modified: 2023-04-11 07:29:15 - Feat.: - Title: Bločkobranie: Ako aj malá kampaň môže priniesť prekvapivé výsledky 02 - Modified: 2020-10-23 06:38:40 - Feat.: - Title: Terno rastie vo veľkoobchode, už má prvých 100 zákazníkov 03 - Modified: 2020-07-01 17:52:01 - Feat.: - Title: Terno a Kraj rozšírili benefity na vernostných kartách. Vybrané potraviny ponúkajú o pätinu lacnejšie 04 - Modified: 2019-02-14 08:58:12 - Feat.: - Title: Terno má novú kampaň Najobľúbenejšie potraviny. Budú z nej vraj tiecť slinky 05 - Modified: 2018-09-20 15:22:01 - Feat.: - Title: V Bratislave pribudli dve nové predajne potravín KRAJ
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 01:54